dwarsertegenin schreef:
>
> Op het onderwerp van Jan,
Ik neem aan dat je het onderwerp “Natural Business” bedoelt.
>het hoeft niet per-se te maken
> hebben met varzamelen van e-mail adressen. Je kan
> bijvoorbeeld ook geld verdienen met banners die jij op de
> eigen website plaatst.
Dat is dan aan de schrijver van het “Natural Business” onderwep om dat tegen te spreken
> En dan nog wat, blubber. Hoe achterdochtiger je bent hoe
> dieper je in de blubber zakt.
Op mijzelf werkt het verfrissend, en daar gaat het maar om.
>Een inhoudelijke discussie is
> beter dan achterdocht.
Tot dusverre nog geen inhoudelijke reactie van de schrijver van het “Natural Business” bericht gehad…..
Achterdocht is een natuurlijke reactie tegenover iemand die willens en wetens de regels overtreedt en dit doet met irrëele voorstellen.
>Wat is er mis met gewoon vragen of
> uitvinden hoe en wat de bedoeling is.
Doe dat zelf, als je denk dat het anders zit (ondanks dat de schrijver van het “Natural Business” bericht zijn/haar mond houdt).
> Dit onderwerp moet dan ook gaan over achterdocht, flauwe
> reacties op discussies, mensen die beschuldigen en
> wantrouwen.
Welk onderwerp bedoel je ?
>Deze komen volgens mij niet erg veel verder dan
> waar ze nu zijn.
Met “deze” bedoel je mensen die beschuldigen en wantrouwen ? Een beschuldiging kan iemand's recht op een weerwoord echt niet verhinderen, zeker niet op zo'n openbaar prikbord, waar ik de webmaster niet van ben.
Het enige waar ik je gelijk in kan geven -maar misschien op een andere manier dan je bedoelt- is dat ik niet veel verder kom met het tegengaan van SPAM op dit prikbord, maar daarmee is mijn motief om te reageren nog niet weggevaagd. Inmiddels ben ik erachter dat het wel helpt om de webmaster te vragen een bepaald onderwerp te schrappen omdat het SPAM is. Dit is onlangs gebeurt met het onderwerp “Nieuw in Europa”.