Flink bijverdienen vanachter je eigen computer!!!

• math

Het zijn werkelijkheden die door wiskundigen en natuurkundigen in elkaar worden gezet dat een wiskundig model oplevert dat sluitend is. Hoe je je die werkelijkheid in de praktijk moet voorstellen met zijn 4 dimensies is voor mij een een beetje boerenkool. Annemende dit en aannemende dat levert vervolgens naar alle waarschijnlijkheid zus of zo op. De abstractie die erin verscholen ligt zie ik niet zo snel en is ook moeilijk transparant te maken. Maar daarom kan e.e.a. nog wel interessant en leerzaam zijn.

Als een bepaald onderwerp mij interesseert zal ik zeer zeker naar de bibliotheek gaan en daar een aantal boeken over lezen zodat ik daar meer inzicht in krijg. Men is nooit te oud om iets bij te lerenb zeg ik maar altijd.

• blubber

Inderdaad, en zwallet verstaat daaronder ook ongerelateerde berichten neerzetten in nieuwsgroepen.

• Hans

Triest eigenlijk, dat je andermans argumenten aanvoert als “gezeik”. Triest hoeveel mensen in dit land hun toevlucht zoeken tot schuttingtaal, als ze zich niet meer kunnen verdedigen.