We zoeken een werk...

• peter

een goeden morgen !

deze wao''er zou graag een betaalde baan willen ? maar helaas kan het bedrijfsleven mij niet betalen voor de arbeid die ik voor hen kan doen of wil !

daarom doe ik vrijwiligers werk voor alle kinderen die het nodig hebben ben met een onderzoek bezig dat mij hier heen brengt en naar andere prikboards en vind eigelijk overal de zelfde problemen , mensen die een oplosing zoeken krijgen alleen maar domme antwoorden of vragen ? (polen) of discusies als regering houd armoede in stand ! ja dat kan ik beamen en als er een groep mensen hier meteen elle lange antwoorden op gaan geven prima weet ik weer genoeg ,

met vriendelijke groet peter

• math

Op een schijnbaar simpele vraag wil je een simpel antwoord in 1 regel liefst nog in 10 woorden. Zo werkt het niet.

Als je in de WAO zit, moet je eerst zorgen dat je daar uit komt. Op vrijwillersbasis neemt dat al een aantal maanden in beslag. Tegelijkertijd moet je er voor zorgen dat je in een re-integratie traject terecht kunt komen zodat je ervan verzekerd bent dat je straks niet in de bijstand terecht komt als e.e.a. verkeerd uit zou pakken.

Al met al ben je dan al 6 tot 10 maanden bezig alleen al om uit de WAO te komen! Toch een aantal zaken die het overwegen waard zijn:

1. Wat je wil doen voor het bedrijfsleven vermeld je niet, maar je zegt wel dat zij jouw salaris zeker niet willen betalen. Blijkbaar stel je je eisen dan toch te hoog.

2. Werkgevers worden vandaag de dag ook gecontronteerd met gigantische kosten als iemand in de ZW terechtkomt en vervolgens in de WAO.

3. Ik weet niet de reden voor je afkeuring, maar welke garanties heb je als werkgever om een ex WAO-er in dienst te nemen bij een explosief groeiend aanbod op de arbeidsmarkt? Jouw concurrentie is moordend en waarschijnlijk ook goedkoper terwijl men grotere zekerheid heeft.

• peter

nope kijk maar eens op een van mijn site's ben beheerder van wra groep amsterdam bij comuneties msn . en vrijwiligers die goekoper dan mij zijn ? ik doe het non profit =gratis , en 11 jaar wao meer solesitaties dan bazen , kan je wel een argief kast vol stuuren ? en uit de wao in de bijstand ? kan dat ? zou wel mooi zijn kan ik ook huursubsiedie en zo krijgen ! wat nu dus niet kan ! ja graag dan ben ik beter af financieel gezien , en ja u heeft het over re-integratie wat wilt u dat ik ga doen heb een opleiding geen dilpoma wel werkervaring veel heel veel!

dan kan ik dus aan het werk gaan in mijn beroep waar ik ben voor afgekeurd om dat mijn vak is ! voor minder dan het salaris wat ik 11 jaar terug verdiende ? en nog wil ik aan de slag maar ja het duurt 6 maanden voor ze me tewerk stellen maar ik wil nu en niet dan ! dus ?

• math

Idioot!

• peter

http://www.whoohoo.net/operababy/operababy.swf

• WERKENDE MAN

Ga werken man. Parasiet

• LD

Leuk…