webmaster?

• Anton

Is er geen webmaster op deze website die er voor zorgt dat alle berichten geweerd worden die verwijzen naar andere websites? ‘Neem eens een kijkje bij…’ Dan zijn we in ieder geval verlost van het oeverloos gelul over het al dan niet bonafide zijn van organisaties. Iemand die wil werken weet zijn weg toch wel te vinden naar de uitzendbureaus, en reken maar dat daar geen onontdekte gouden eieren tussen zitten. Inzendingen als die van Janette huppeldepup met haar arrogant gebazel kunnen we dus missen als kiespijn.

• math

Probleem is dan dat de webmaster iedere inzending moet gaan nakijken en beslissen of dit al dan niet onder SPAM is te rangschikken. De mensen zijn zelf wel slim genoeg om het kaf van het koren te scheiden zoals je zelf al stelde.

Adequaat reageren kan ook nog wel eens een leuke discussie opleveren. En de arrogantie van tante Janette gaat dan wel vanzelf over in wat achterhoede gebeuzel.

• Jan

Ikke niks snappe?!! Dit is een aardige bijdrage voor een discussie lijkt me :)

• math

Je doelt waarschijnlijk op mijn commentaar van de vorige topic. Op dit soort dommigheid kun je geen discussie voeren.

Je graait lukraak wat zaken bij elkaar van een bepaalde politieke partij. Uitspraken die gebezigd worden in een bepaalde discussie, legt daar vervolgens een bepaald filter op en er ontstaat een overzicht van uit zijn verband gehaalde beweringen.

Met het CDA, PVDA, VVD, LPF, D66 en alle andere politieke partijen kun je dat kunstje ook uithalen. Smullen maar! Een inhoudelijke discussie voer je op basis van argumenten niet op slogans die nergens op slaan. In dit geval is Groen Links de inzet van dit soort dommigheden, het had iedere willekeurige andere partij kunnen overkomen. Gewoon een staaltje van zwart wit denken. Ben je niet voor me, dan ben je tegen mij zonder zich daarbij te realiseren dat tussen beide uitersten nog een heel scala aan wit en grijstinten zit.Ik ben geen Groen Links fan en geloof niet in linkse politiek, maar dat wil niet zeggen dat in de linkse politiek elementen zitten die niet de moeite waard zijn om mee te nemen. Dat is wat ik aan dit staaltje van dommigheid niet snap. Snap jij zulke dommigheid wel?

• Jan

Ik begrijp dat ook niet. Het gaat niet om links of rechts, het gaat om inhoudelijke argumenten waarom je ergens voor of tegen bent. Of dat links is of rechts maakt niet uit lijkt mij. Ik typeer mezelf als links en stem SP.

• Gladio

neej das niet waar het is LINKS OF RECHTS!!! chapkees

• Gladio

Mijn stelling is dat linkse mensen eigenlijk verkapte jodenhaters zijn.

Links staat namelijk voorop als het aankomt op het steunen van de “palestijnse”

zaak. hun argument is dat zij dan opkomen voor een onderdrukt volk.

Wanneer het op Irak aankomt steunen zij echter Saddam en niet het

onderdrukte koerdische volk.

Het is dus heel opvallend dat zij altijd stelling nemen tegen de Joden.

Met andere woorden: Links is Nazi

• Jan

Pas van het dak gevallen en slecht terecht gekomen?

• Hans

Ben je weer eens uit je inrichting ontsnapt, Gladio?