Je doelt waarschijnlijk op mijn commentaar van de vorige topic. Op dit soort dommigheid kun je geen discussie voeren.
Je graait lukraak wat zaken bij elkaar van een bepaalde politieke partij. Uitspraken die gebezigd worden in een bepaalde discussie, legt daar vervolgens een bepaald filter op en er ontstaat een overzicht van uit zijn verband gehaalde beweringen.
Met het CDA, PVDA, VVD, LPF, D66 en alle andere politieke partijen kun je dat kunstje ook uithalen. Smullen maar! Een inhoudelijke discussie voer je op basis van argumenten niet op slogans die nergens op slaan. In dit geval is Groen Links de inzet van dit soort dommigheden, het had iedere willekeurige andere partij kunnen overkomen. Gewoon een staaltje van zwart wit denken. Ben je niet voor me, dan ben je tegen mij zonder zich daarbij te realiseren dat tussen beide uitersten nog een heel scala aan wit en grijstinten zit.Ik ben geen Groen Links fan en geloof niet in linkse politiek, maar dat wil niet zeggen dat in de linkse politiek elementen zitten die niet de moeite waard zijn om mee te nemen. Dat is wat ik aan dit staaltje van dommigheid niet snap. Snap jij zulke dommigheid wel?