Pfff

• Ter A.

Waarom wordt hier zo ongelooflijk veel gezeurt op alles en vooral elkaar?

Ga lekker werken, dan heb je hier geen tijd meer voor en hoef je je ook niet meer zo druk te maken.

pfffff

• Hans

Jongeman, wij werken ook. Alleen een zekere Henk roept het gehele Grieks-Romeinse pantheon aan om te laten verklaren, waarom hij niet wil werken. Bovendien zit er rechtsboven een kruisje, waarmee je het gezeur terstond kunt afzetten.

• Gladio

Ter A.

Wat hier gebeurd is niet zeuren maar een poging om een bepaald persoon in te laten zien dat zijn problemen niet de schuld van de maatschappij zijn maar van hemzelf.

Beschouw het dus als missiewerk. Wanneer diegene het namelijk snapt kan hij eindelijk eens echte pogingen doen om aan de slag te gaan.

• Hans

Het is inderdaad geen zeuren, maar het is zijn goed recht dat wel te vinden. Wat me bevreemdt aan Ter A. is, dat hij (of zij) doorleest, terwijl hij het gezeur vindt. Dan zou ik op internet op zoek gaan naar dingen die me wel aanspreken.

• Ter A.

“Dan zou ik op internet op zoek gaan naar dingen die me wel aanspreken”

….dat was ik aan het doen en stuitte hierop, je moet immers even doorlezen om er wat van te vinden nietwaar?

• Ter A.

Mijn dank jongeman, waarom maakt u zich dan zo druk om “ene” henk?

• Dirk.D.

Beste

Je moet mar zo denken “het houd ze even van de straat” en zeuren ?? je zeurt zelf ook over het “zeuren”, wie zeurt er nouw ??

Groet

(zeur) piet

• Hans

Iets draagt het kenmerk van gezuer, als herhaaldelijk hetzelfde wordt beweerd, zonder dat er nieuwe gezichtspunten worden aangedragen en volgens mijn mening geburt dat laatste hier evenwel voortdurend.

• Ter A.

zeur niet zo zeg

• Ter A.

Net zoals nu, mijn dank!

Jullie zeuren om niks, vandaar dat deze topic geopend werdt!

gegroet verder!