Kort verhaaltje……
Je hebt een baan in de ict, gedetacheerd als beheerder. Je denkt, kom, laat ik eens wat anders gaan doen. Je gaat solliciteren, en wordt bij een grote schoenwinkelketen aangenomen in de functie van Teamleider IT. Je denkt: nu heb ik de baan van m'n dromen, prachtige nieuwe uitdaging !!
Je neemt ontslag bij je werkgever, werkt je periode uit en neemt afscheid van je collega's en van je baas. Met alle “succeswensen” in je rugzak ga je eerst eventjes op vakantie, voordat je in je nieuwe functie begint. Je komt terug van je vakantie, al wat zenuwachtig voor de aanvang van je werkzaamheden in je nieuwe functie die een paar dagen later zullen beginnen. De telefoon gaat. Kort gesprekje, mededeling van de manager van schoenwinkelketen X dat je functie wegens reorganisatie per direct komt te vervallen en dat je niet hoeft te komen werken……Je wereld stort in !!
Nu moet ik dit achter me laten, dit is gebeurd en verandert toch niet. Wel wil ik werkgevers met ICT functies verzoeken om eens naar mijn CV te kijken op http://www.johnvanpoppel.com Ik hoor graag berichten van geintersseerden of mensen die eventueel geschikte vacatures voor me hebben in de regio Tilburg. Alle tips zijn welkom !!
Alvast bedankt,
John van Poppel