worst case scenario......

• John

Kort verhaaltje……

Je hebt een baan in de ict, gedetacheerd als beheerder. Je denkt, kom, laat ik eens wat anders gaan doen. Je gaat solliciteren, en wordt bij een grote schoenwinkelketen aangenomen in de functie van Teamleider IT. Je denkt: nu heb ik de baan van m'n dromen, prachtige nieuwe uitdaging !!

Je neemt ontslag bij je werkgever, werkt je periode uit en neemt afscheid van je collega's en van je baas. Met alle “succeswensen” in je rugzak ga je eerst eventjes op vakantie, voordat je in je nieuwe functie begint. Je komt terug van je vakantie, al wat zenuwachtig voor de aanvang van je werkzaamheden in je nieuwe functie die een paar dagen later zullen beginnen. De telefoon gaat. Kort gesprekje, mededeling van de manager van schoenwinkelketen X dat je functie wegens reorganisatie per direct komt te vervallen en dat je niet hoeft te komen werken……Je wereld stort in !!

Nu moet ik dit achter me laten, dit is gebeurd en verandert toch niet. Wel wil ik werkgevers met ICT functies verzoeken om eens naar mijn CV te kijken op http://www.johnvanpoppel.com Ik hoor graag berichten van geintersseerden of mensen die eventueel geschikte vacatures voor me hebben in de regio Tilburg. Alle tips zijn welkom !!

Alvast bedankt,

John van Poppel

• charlotte rommen

betse lezers van deze site.

Als jullie graag willen werken vraag dan bij persoonlijk en GRATIS INFO-PAKKET IK WEET ZEKER DAT JULLIE DAAR GEEN SPIJT VAN HEBBEN.

JE KUNT ER ALS JULLIE ER GOED VOOR IN ZET WEL ZO´N 50.000 EURO´S ± PER JAAR MEE VERDIENEN.

WAT LET JULLIE OM ER EEN AAN TE VRAGEN.

DOE HET PERSOONLIJK OP DIT EMAIL ADRES: pauka@home.nl

DOE HET HET IS EEN MAKKELIJKE BAAN EN JULLIE KUNNEN HET THUIS DOEN.

HET PAKKET IS GRATIS DUS WAT LET JULLIE HET OM HET NIET TE DOEN.

IK HOOR NOG VAN JULLIE.

GROETJES CHARLOTTE.

• Math

Betse (of beste?) Charlotte,

Niks (of niets) letten (of let of weerhoud) mij om mij ergens om voor in te zetten.Ik wil graag verdienen jou 50.000 euro, lieftst zo snel mogelijk en liever nog per maand als per jaar. Is dat ook mogelijk? Ik heb alleen nog geen eigen thuis dus dat wordt een beetsje moeilijk. Heb wel een mobieltje, type ijskastmodel, dus de laatste snufjes zitten er nog niet op maar dat komt wel als ik eersts die 50.000 van jou in mijn broekzak heb.

Gratis pakket dus wat wil je nog meer? Mij let niks om van jouw handeltje gebruik te maken. Ik krijg er gehijd (of geheid?) geen spijt van.

SODEMIETER OP MET JE GEOUWEHOER MENS, EN TRACHT JE PRAATJES EN MOOIE VERHAALTJES ERGENS ANDERS AAN DE MAN OF VROUW TE BRENGEN.

O ja, doe er zelf voor jouw eigen educatie eerst een cursus Nederlands voor gevorderden bij. Dan leer je misschien om een verkooppraatje aan de man of vrouw te brengen zonder stijl- en taalfouten. Met zo'n niveau haal jij zeker je 50.000 euro per jaar niet.

• Hans

Nee, Math, ik wil het per dag verdienen, die 50.000 euro en velen anderen ook. Totdat we die 50.000 euro bij de bakker op de toonbank leggen voor slechts één brood. Deze mensen zullen nooit ophouden, Math, met hun berichten van snel rijk worden zonder inspanning.

Ik kan je trouwens voorbeelden geven van mensen ‘van’ 50.000 euro, die hetzelfde miserabele niveau van Nederlands hebben.

• Gladio

Beste Charlotte,

Hierbij geef ik je een kleine levensles.

Veel geld verdienen gaat niet zomaar.

En al helemaal niet zonder moeite.

dus donder alsjeblieft op met je gelul