Werk vanuit huis!!

• Peter

Een manier om echt een eigen organisatie op te bouwen is er nu. Iedereen kan het doen en het verdiend heel erg goed!! Het is gewoon werk wat je vanuit huis kunt doen en je kunt je eigen tijden bepalen.

Sleutelwoorden voor deze baan:

Werk vanuit huis

Part-time of Full-time

Bepaal uw eigen werktijden

Bepaal zelf hoe veel werk u wilt

Rapporteer alleen aan uzelf

Zeer lage startkosten en de risico's zijn minimaal

Onafhankelijk

Regionale trainingen worden aangeboden door Herbalife

U krijgt volledige steun van Herbalife

Het enige wat u nog nodig heeft is de wil om succesvol te worden en dan lukt het u gegarandeerd!

kijk voor meer informatie op:

http://www.successfull-career4you.com/

(het is jammergenoeg niet in het nederlands maar als u geinteresseerd bent in een baan zoals die boven is beschreven, neem de tijd om het door te lezen en bestel eventueel meer informatie! ik weet zeker dat heel veel mensen dit een droombaan vinden! (ik spreek uit ervaring)

• Xi_Master

Als dat écht zo werkte, deed iedereen het toch al en was het uitgebreid op het journaal geweest…..

ik ben es een keer naar zo'n bijeenkomst geweest…verhalen van mensen die diep in de put zaten en toen opeens dát ontdekten dat hun leven veranderde. Ze bloeiden weer helemaal op en vonden het práchtig om eigen baas te zijn. Jaja en ie gelooft dat allemaal? Het is allemaal zó Amerikaans; daar zijn de meeste Nederlanders nu eenmaal te nuchter voor.

Het Herbalife-systeem komt er op neer dat je Produkten (met korting?) bij hun koopt (het liefst een automatische bestelling per maand) en zo doorverkopen aan anderen. Je bepaald inderdaad je eigen inkomen, want als jíj niet verkoopt; dan heb je ook geen inkomen. En dus ga je op een dag maar op internet adverteren…

• Hans

Net een Amerikaanse evangelisatiebijeenkomst dus. Doet me ook denken aan dat concept van tien à vijftien jaar geleden, waarbij je voor 25.000 gulden drie weken per jaar gebruik mocht maken van een hotel. We hadden ons voorgenomen er niet in te trappen, het gratis eten te incasseren (in het Zandvoortse hotel) en snel weg te wezen.

• Taurus

“…En dus ga je op een dag maar op internet adverteren…”

Inderdaad, want na verloop van tijd wil niemand van je eigen vrienden en kennissen meer met je praten omdat je steeds maar weer over die rotzooi begint ;-)

• Xi_Master

Of omdat iedereen al superslank is geworden van de Herbalife! *D

• Olga

Ik snap het niet. je komt met een bericht over werk vanuit huis….zonder erbij te zetten wat voor werk het is!

• Sip

Het is de bedoeling dat je geld opstuurd en daarna hoor je niets meer. Dus trap er maar niet in.