hulp nodig

• JJ

Ik weet niet meer wat ik kan doen, daarom vraag ik hier om een beetje hulp. Ik ben 23 en werk al 5 jaar in een winkel. De afgelopen jaren werd ik steeds zieker en kreeg ik steeds meer pijn. Fibromyalgie was het oordeel, een soort spierreuma. Nu werk ik nog maar 12 uur per week, maar aangezien dat staand werk is, hou ik dat niet lang vol. Ik ben dus ijverig op zoek naar een andere baan, maar helaas zonder resultaat. Uitzendburo's willen me niet inschrijven ( te ziek, te laag opgeleid) en uit de kranten en internet kan ook al niks vinden. IS of weer staand werk of voor 40 uur, wat beiden onmogelijk is. Omscholen duurt te lang en kost teveel, krijg het niet vergoed en van 12 uur per week werken kan ik het zelf niet betalen. Wat nu? Heeft iemand een idee voor me? Ik ben zowat wanhopig,

Alvast bedankt voor jullie gedachten,

JJ

• blubber

Probeer eens advies te krijgen bij een rechtswinkel (=Bureau voor rechtshulp.Kijk effe in de gouden gids of telefoonboek). Ik denk niet dat zij zelf wat voor je kunnen betekenen, maar ze weten wel precies waar je het beste heen kan gaan.Ik bedoel naar welke organisaties, instanties enzo.

In Nederland hoef je in jouw situatie echt niet op straat te belanden vanwege geldnood !!!

Succes