wie wil leuk werk

• leuk werk

reageer en kies

• stephan

ik zou wel leuk werk willen . ik ben dus stephan en ik woon in a,dam enb ik zit elke dag op school van 9:00 t/m 12:00 en ik zou wel aan e slag kunnen (met leuk werk) na 12:00

• Math

Wie niet?

Ik heb nog wat wensen want dat hoort bij leuk werk nietwaar?

Liefst omgeven met een strand waar ik 5 uur per dag onder de stralende zon op kan liggen.

Aardige bijkomstigheid: zouden nog een paar schaarsgeklede dames hun opwachting willen maken na het zonnebad.

Daarna wil ik wel een poging wagen om dat leuke werk te gaan verrichten. Na afloop verwacht ik tevens een gastronomisch 4 gangen diner aangevuld met exquise wijnen.

De bar is uiteraard de gehele avond open.

Aanbiedingen hier op het prikbord. Ik houd mij in ieder geval sterk aanbevolen want ik wil wel eens wat en zeker leuk werk wat dat dan ook moge inhouden.

Math

• theo

iets wat door bazen uitgevonden is kan nooit leuk zijn

• Math

Kom Theo, wat is dit voor onzin? Wil jij het werk dan uitvinden of de arbeider die gaat bepalen wat, hoe en waar gewerkt moet en kan worden en het liefst ook nog de vergoeding moet betalen die daar tegenover moet staan?

Jij gaat nog uit van het standpunt: alle bazen benne schoften. Zo heet wordt de soep nu ook weer niet gegeten al lijkt dat soms wel zo.

Nuancering aanbrengen in je standpunten lijkt mij geen slecht idee.

Groeten

Math

• Linda C

Wat voor de één leuk werk is,……. is voor de andere weer niet.

Het bovenstaande bericht is heel onduidelijk en zou eigenlijk meer info moeten hebben om iemand werkelijk voor te vangen.

Waarschijnlijk weer zo'n certficaten gedoe waar je 4 voor een x-bedrag koop en dan moet zien te verkopen of zo. Indien dit zo is moet je niet vergeten dat de markt verzadigd aan het raken is en je die certificaten echt niet makkelijk meer kwijt raak tenzij je een hele goeie verkoop babbel heb.

Dus wat moet deze “wie wil leuk werk” voorstellen.

• vb

ik heb leuk werk! ik werk bij DJI en het bevalt best hoor

meer info: www.dji.nl/vacatures