OP ZOEK NAAR EEN NIEUWE UITDAGING?

• SuperVision

Wij bieden een concept dat u in staat stelt PARTTIME méér te verdienen dan u ooit met een FULLTIME baan kan realiseren. Om met dit concept te kunnen werken is een specifieke vooropleiding of ervaring niet noodzakelijk.

INKOMSTENOPTIES(per maand)

Tot ?750 met 4-6 uur werken per week

Ca. ?2500 met 8-12 uur werken per week

?5000 of meer met ca. 15 uur per week

Wat wij wel van u verwachten is:enthousiasme, ondernemingszin, ambitie, doorzettingsvermogen en bereidheid om trainingen te volgen.

Als u sceptisch hierover bent dan willen wij graag nader met u kennismaken! Ervaring wijst uit dat sceptische mensen zich beter oriënteren en daardoor succesvol zijn!

Wilt u zich serieus nader oriënteren?

NEEM CONTACT MET ONS OP!

Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 9.00-19.00 uur: 0294-411976

• math

Sip en Hans, voor jullie is dit niet weggelegd. Jullie zijn niet enthousiast en hebben naar mijn mening te weing doorzettingsvermogen getuige jullie uitlatingen op het vorige onderwerp. Voor de overige werklozen onder ons Nederlanders: solliciteren jongens. Het moet de komende dagen stormlopen in jullie mailbox. Zoi gek dat de webmaster de gehel zaak plat moet gooien. 100.000 werklozen die door 15 per week 2500 Euro gaan verdienen.

Man je moet internationaal gaan.

Opleiding niet belangrijk. Iedere minkukel kan bij jullie aan de slag. 15 uur doorzettingsvermogen per week kan er nog wel vanaf. Kun je ook 40 uur per week werken met behoud van ATV dagen. Dat beteknt dat ik dan een aantal maanden per jaar op vakantie kan gaan, en op zonnige oorden mij kan laten verwennen door een paar wulpse inlandse schonen want die lusten mij wel als ik een pak van die zuur verdiende dollars laat zien!

Ik heb net op mijn duim gezogen en voorwaar je gelooft het niet, er kwam een eurocent uit. Als ik wat harder zuig wordt dat misschien een hele Euro.

Dus voor de duimzuigers onder u:

Opgelet er is geld te verdienen. Mail mij, dan vertel ik u het geheim.

Math

• math

Re: OP ZOEK NAAR EEN NIEUWE UITDAGING?

Auteur: math (—.dial.tiscali.nl)

Datum: 06-05-02 22:54

Sip en Hans, voor jullie is dit niet weggelegd. Jullie zijn niet enthousiast en hebben naar mijn mening te weing doorzettingsvermogen getuige jullie uitlatingen op het vorige onderwerp. Voor de overige werklozen onder ons Nederlanders: solliciteren jongens. Het moet de komende dagen stormlopen in jullie mailbox. Zoi gek dat de webmaster de gehel zaak plat moet gooien. 100.000 werklozen die door 15 per week 2500 Euro gaan verdienen.

Man je moet internationaal gaan.

Opleiding niet belangrijk. Iedere minkukel kan bij jullie aan de slag. 15 uur doorzettingsvermogen per week kan er nog wel vanaf. Kun je ook 40 uur per week werken met behoud van ATV dagen. Dat beteknt dat ik dan een aantal maanden per jaar op vakantie kan gaan, en op zonnige oorden mij kan laten verwennen door een paar wulpse inlandse schonen want die lusten mij wel als ik een pak van die zuur verdiende dollars laat zien!

Ik heb net op mijn duim gezogen en voorwaar je gelooft het niet, er kwam een eurocent uit. Als ik wat harder zuig wordt dat misschien een hele Euro.

Dus voor de duimzuigers onder u:

Opgelet er is geld te verdienen. Mail mij, dan vertel ik u het geheim.

Math

• Anna

Zal waarschijnlijk wel weer zo'n geval zijn waar je 4 certifikaten of zo voor een x- bedrag moet kopen en dat daarna weer door moet zien te verkopen.

• vb

wat denk je van een gewone leuke baan, bijvoorbeeld als penitentiar inrichtingswerker. www.dji.nl/vacatures