Dit moet je even lezen!!

• anouk

Hallo Allemaal,

Ik werk 36 uur per week bij de overheid. Ik heb een redelijk goede baan en verdien zo'n 60.000 gulden per jaar. Ik hoor van iedereen dat het een mooi salaris is, maar ik vind de verhouding werk-geld niet goed. Derhalve ben ik op zoek gegaan naar een baan met een residuaal inkomen en die heb ik nu gevonden. Ik werk nog steeds voor de overheid, maar ondertussen mijn eigen buisiness aan het opstarten en het gaat vrij aardig. Ik hoop dat ik mijn oude baan over een jaar kan opgeven, zodat ik meer geld en meer tijd over hou. Ik heb er nooit in geloofd dat dit kon, maar het kan. Als jij hier ook meer informatie over wilt, mail mij dan voor geheel vrijblijvende informatie.

Met vriendelijke groet,

Een harde werkster.

• deniz

Dag anouk

Laat ons alle genieten en plaats je stukje informatie hier. Ik neem aan dat je niets te verbergen hebt. Doe ons een plezier en laat ons ook veel geld verdienen op een makkelijke manier.

groetjes

• anouk

Hoi Deniz,

Ik begrijp wat je bedoelt. Allereerst wil ik één ding rechtzetten. Ik heb nooit gezegd of geschreven dat het gemakkelijk geld verdienen is. Je moet er voor werken, doorzettingsvermogen hebben en je moet gedreven zijn. Niet iedereen bezit deze eigenschappen. Daarnaast begin je min of meer voor jezelf dus er zijn altijd risico's aan verbonden.

Om het hele stuk hier te plaatsen, is te veel. Daarnaast heb ik er een mooi geheel van gemaakt (van het verhaal) en dat past hier niet. Derhalve moet je toch even de moeite nemen om me te mailen, dan mail ik je mijn stukje toe. Voor iemand die echt interesse heeft, moet dat niet al te veel moeite kosten dacht ik.

Groetjes,

Anouk.

• Mario

Anouk,

MLM????

Groet,

Mario

• anouk

Hallo Mario,

Als je met MLM?? bedoeld of het bedrijf aan multi level marketing doet?

Ja.

Hoezo?

Anouk

• anouk

Hallo Mario,

Als je met MLM?? bedoeld of het bedrijf aan multi level marketing doet?

Ja.

Hoezo?

Anouk

• Hans

Daar hebben we het al zo vaak over gehad.

• anouk

Hallo Hans,

Als jullie het daar al zo vaak over hebben gehad, wat is dan jullie conclusie.

Ik ken jullie conclusie dan wel meningen nog niet.

Dus laat ze horen zou ik zeggen.

Mij vergaat het prima binnen het mlmconcept namelijk.

Anouk

• Hans

MLM werkt indien de populatie oneindig groot is. Dan heeft iedere deelenemer op elk nivea dezelfde kans om nieuwe deelnemers aan te brengen. Alleen, een oneindig grote populatie komt niet voor. Op een zeker moment doen alle geïnteresseerde al mee met een vorm van MLM en gaan degenen, die hun inleg terug moeten verdienen de boot in, omdat ze niemand meer vinden.

• anouk

Hans,

Ik denk dat jij het mlm gebeuren niet helemaal snapt.

Ten eerste doet nooit een hele populatie er aan mee. Er blijven altijd mensen komen die er aan mee willen doen.

Daarnaast hangt het er vanaf binnen wat voor een soort bedrijf MLM is opgezet. Als het gaat om duurzame producten zoals telefonie, internet, gas/water & licht, zal er altijd een afzetmarkt blijven en blijf jij geld ontvangen van de afnemers, met of zonder het mlm-effect.

Daarnaast denk ik dat ik dat mensen die nooit eens een risico nemen altijd voor dezelfde baas blijven werken voor het zelfde geld en dus nooit in een positie van tijd en geld kunnen komen.

Maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde.

Groetjes,

Anouk.