De oorzaak van de werkloosheid in nederland - of eigenlijk overal - zijn gewoon al die vuile @!#$ buitenlanders, laten we ze gewoon allemaal meteen executeren of zo, dan lossen we dit probleem voor eens en voor altijd op.
Ik vind dat je overdrijft beste heer Cees Bruurmijn.
Ik vind buitenlanders helemaal niet erg. ze zijn best aardig en ze stelen nooit. Je kunt ze beter niet executeren want dat kost geld en energie.
Je kunt ze beter gebruiken voor nuttige dingen zoals een brug bouwen of een tunnel. of spoorlijnen aanleggen. Als de buitenlanders er niet meer zijn wie moet dan de klikos opruimen en erin wonen. wie moet dan de straat schrobben?
Denk aan de SDM-TIS methodiek. eerst 3 x nadenken.
met vriendelijke groet, Linda
hallo buurmijn hoe gat met jou terapie behandelin. jij ben zik in jou hooft la je eigen bekeiken ook vor jou ziekte psiloogen in niederland ook jij mut je aan niederlandse grondwet houden potverdikie racisme is verboden.
wat zei profeet jezus: hep uw naaste lif als u zelf.
groetjes een liefe buitenlander
Waarom de schuld aan de buitenlanders geven.
Werkeloosheid wordt niet door hun veroorzaakt.
Als de normale doorsnee nederlander niet wilt werken omdat hij het werk beneden pijl /status of wat dan ook vind (en dan praat ik niet over de personen die niet kunnen werken om een of andere reden) moeten de plaatsen toch opgevult worden en dan heb je de buitenlanders die wel een inkomen wensen te krijgen en daarvoor gaan werken.
Ik zou zeggen kijk eerst naar het probleem binnen in je “eigen huis” voordat je comentaar over anderen geef.
En niet alle buitenlanders over 1 kam scheren want wij Nederlanders zijn geen haar beter.
En wat Achmed (of hij nou wel of geen buitenlander is) ook zegt in de bijbel staat dat Jezus gezegt heeft om je naaste lief te hebben. Er is al genoeg ellende in de wereld.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?