Ontslag genomen

• Marga

Een enkele keer toch wel. Ik zou een paar jaar geleden emigreren, samen met mijn vriend. Ik had onslag genomen, maar op het laatste moment ging die emigratie niet door. Ik heb toen wel een WW-uitkering gekregen.

• Lin

Hartelijk dank voor alle info.

Zit ook met mijn verzekering die ik particulier zal moeten gaan nemen en alleen kan behouden als ik minimum 1 uur per week blijf werken.

Ik ben nu in diverse richtingen aan het kijken. Eventueel kantoren schoonmaken want werk is werk. Hoop dat ze me daar voor aan willen nemen want heb de laatste 3 jaar verschillende keren te horen gekregen dat ik te hoog opgeleid ben voor dat soort werk. belagelijk maar waar.

Ik zal naar zo'n buro gaan en kijken wat er in geval van geen werk vinden ik krijgen kan. Nee heb ik,….. Ja kan ik krijgen of niet soms.

• Hans

Ik zou er maar tien keer langsgaan bij die uitzendbureaus. Gegevens doorzenden lijkt me wel een hele ongebruikelijke service.

• Hans

Je moet ook nooit bij een Arbeidsbureau voor “te laag” werk gaan. Die huldigen inderdaad dat soort onzin. Je moet thuis toch ook poetsen, zou ik tegen de arbeidsbureaus willen zeggen.

• Lin

Ook al ga je eerst langs bij een uitzendbureau dan nog vragen ze je gegevens op bij hun collega's. Ik heb nml een tijdje voor diverse uitzendbureau's gewerkt en kwam ik weer eens bij een collega bureau in een andere stad aan, dan werd er gevraagt of ik al bij een van de andere vestigingen ingeschreven sta.

Daarvan, heb ik dus geleerd om ze te bellen en door te geven dat ik langs kom om mij in te schrijven en zorg dan er meteen voor dat mijn gegevens daar voor mijn komst binnen is. Moet erbij zeggen dat het perfect werkt