Hoi allemaal,
Heb een enorm groot probleem, althans voor mij is het groot. Het zit namelijk zo. Heb altijd enorm hard gewerkt en ben daarnaast ook best wel zuinig geweest. Dus veel centjes verdiend en een eigen huisje gekocht. En toen werd ik ziek. De arbo-arts, revalidatie-arts en mijn werkgever erkenden dat wel, maar het GAK niet. Die heeft er dus voor gezorgd, dat ik geen uitkering krijg. Althans eerst zorgen ze voor ontslag, want je bent niet meer geschikt voor je werk en dan zeggen ze je komt ook niet voor WAO in aanmerking, de WW die ik toen kreeg, is nu op en voor bijstand, gezien mijn eigen huisje, kom ik niet in aanmerking. Ze zeggen neem maar een extra hypotheek op je huis, maar ja, dan moet ik van die extra hypotheek in mijn levensonderhoud gaan voorzien en de andere hypotheek, die ik al heb, gaan aflossen. Bovendien zal ik mij particulier voor ziektekosten moeten verzekeren, want ben anders daarvoor niet meer verzekerd. Mijn schuldenlast word nu alleen maar hoger toch? Ik weet het in elk geval niet meer, misschien zijn er mensen die mijn probleem herkennen en willen die met mij mailen. Of misschien zijn er mensen die een of andere oplossing weten, ik weet het in elk geval niet meer. Soms denk ik dat ik er maar beter een eind aan kan maken, kan mijn familie tenminste nog genieten van mijn zuur verdiende centjes en ben ik van alle ellende af. Dat het allemaal zo werkt in een land als Nederland had ik namelijk niet verwacht, en valt mij ook enorm tegen. Als je ziek word, krijg je nog een trap na!