Te veel werkelozen buitenlanders eruit probleem we

• Charlie

Wat ben jij een @!#$, ga maar eerst leren schrijven en kom dan maar nog een keer met me praten!!!

Laterz..

• Charlie

Hallo

het enigste wat ff wil zeggen is dat ik respect voor mensen zoals u heb, want u zegt precies waar het op staat ‘'we hebben nooit om die buitenlanders gevraagd’'

Ze mogen zich @!#$ maar gaan gedragen, lijers

• Canarie

over een voorbeeld murc gesproken heej !

• Charlie

het gaat hier niet alleen om werk, ze zijn ook gewoon iritant en ze stelen je leeg terwijl je er bij staat.

waarshijnlijk woont u in een verkeerde omgeving, want meestal is het de buitenlander die zit te profiteren van de uitkering. Bv.zijn ze hier 4 jaar aan het werk en profiteren ze 10 jaar van de uitkering.

Straks krijgen we nog nederlandersemancipatie, omdat al die buitenlanders worden voorgetrokken.

• piet

Hard maar waar!!

• karel asbak

al die kanker mokers moeten het land uit,en we moeten ze eerst nog maretelen

• KAREL DE MAN

ALDIE MAROKANEN ZIJN DIEVEN,EN ZE STINKEN UIT HUN BEK,GADVERREDAMME,ZE @!#$ ZELFS SCHAPEN!HET ZIJN GEWOON DIEREN!!!!!!

• oooo

Dat jullie nog niet in de gaten hebben dat die zogenaamde ‘Achmed’ een kaaskop is die de spot drijft met allochtonen !!

• Els

ooooo

Was ook mijn idee.

Let maar op sommige woorden, zoals respect, zou hij (of zij) zeker met een k geschreven hebben.

groeten Els.

• Els

oooo

Ik slaap nog!!!! hij heeft het met een k geschreven, nou weet ik het zelf niet meer

of het met een k of c moet.

Verschrikkelijk dom!! Maar ik ben nog van de oude stempel die moeite heeft met de nieuwe spelling.

Groeten Els.