Welk uitzendbureau?

• Rob

Ik ben nu 6 jaar werkloos dus geen enkel ‘normaal’ uitzendbureau of wergever zit op mij te wachten. Waar ik benieuwd naar ben is of er uitzendbureaus bestaan voor langdurig werklozen zodat ik een onbevoordeelt gesprek kan voeren naar een opstapje op de arbeidsmarkt.

• Hans

Manpower doet er niet zo moeilijk over.

• Consolid

Kijk eens op www.consolid.com wij hebben diverse vacatures en opleidingen,

waaronder personenvervoer EPS, transport Transactiv en beveiliging SPN.

Succes Consolid.

• Hans

Wat heeft dat met de vraag van Rob te maken?

• Robert

Dat vraag ik mij ook af, heb wel gekeken maar het begint gelijk al vauit de positie vam de werkgever. Zoekenden moetem maar even een 0800 nummer bellen. Zit zowiiso niks van mijn gading bij. Maar Hans, weet jij ook of manpower veel ICT banen heeft speciaal voor langdurig werlozen?

• Consolid

Lees zijn vraag maar, hij zoekt toch werk! of niet, daar geef ik dan antwoord op.

Misschien had hij zijn vraag en richting wat duidelijker moeten aangeven.

• Hans

Het is toch van de zotte, dat iemand die vraagt, wat een goed uitzendbureau is van een uitzendbureau antwoord krijgt, dat datzelfde uitzendbureau het beste zou zijn. Niet echt wat je noemt een onafhankelijk advies.

• Jan

Weet je eigelijk is het te gek dat je bekvecht over onzinzinnige zaken. De man wil graag een uitzendburo waar hij met zijn verhal terecht kan. Ook al krijgt hij een reactie van Cosolid, dan is daar niets op tegen. Laat hem bellen en een afspraak maken. Wie weet wat voor moois daar uit kan komen.

• Consolid

Jan, bedankt jij begrijpt het tenminste.

• Hans

Zoals ik al gezegd had, onzin dus.