beste robert,
ik ben ook moe, zonder werk, dus met werk ben ik nog veel vermoeider. Maar dat terzijde. Wat mij opvalt: je wilt mijn bouwvakkers op laten knopen. Waarom doe je dat zelf niet? Je vraagt iedereen hier wat je met je frauderende buren aanmoet? Weet je dat zelf niet? Hoe kun je dan eigenlijk nog stemmen? Of moet je bij de komende verkiezingen ook eerst even op dit forum vragen op wie je moet stemmen? En dan nog wat. Denk je nou echt dat die pim fortuyn iets met jouw soort mensen op heeft? Uiteraard is hij blij met jouw stem. Maar daar houdt zijn waardering ook al heel snel op. Hij kotst op mensen die zo dom zijn om zich voor zijn karretje te laten spannen. VVD hetzelfde verhaal.,Als jij geen rekening in zwitserland hebt en geen universiteit, schijten ze op je. Alleen zijn ze tot aan de verkiezingen eventjes aardig om hje stem te winnen. Waarom hebben knuppels als jij dat nou nooit eens een keer door. Wie zei het ook weer? Er zijn altijd wel bruikbare idioten voor de goede zaak te winnen. Ene Adolf Hitler geloof ik.