Ben je op zoek naar goede bijverdiensten en heb je tijd genoeg ? Lees dan verder. Ik zoek 25 mensen die een aantal uren per week hebben om te investeren. Geen geld investeren maar tijd. Ik beloof geen duidend piek per week. Ik beloof niets.
Je hoeft geen geld te investeren, alleen een paar uur per week. Vanuit huis achter je pc. Je hoeft niet eens de deur uit. Geen oppas zoeken en noem maar op.
Ik zoek mensen die iets willen opbouwen voor zichzelf en daar in de toekomst goede verdiensten van willen hebben. Niet morgen of overmorgen. Dat werkt volgens mij niet. Maar heb je tijd om te investeren en wil je dat ? Stuur dan een mailtje. Via surfen op internet en onderzoek heb ik circa 60 tot 100 betaal programmas. Dit zijn programmas waaruit echte inkomsten komen. Niet morgen of overmorgen. Je moet wel tijd investeren en een doorzetter zijn. Anders kan je er maar beter niet aan beginnen. Wat je kan verdienen? Het hangt af van de tijd die je ervoor over hebt en erin steekt. Iemand die 20 uur per week werkt verdient een stuk minder dan iemand die 50 a 60 uur werkt. Logisch kijkt me.
Nou ik ben benieuwd naar de reacties !