Banenmarkt grote flop.

• Hans

Als uit de jurisprudentie blijkt, dat de rechter de “lege envelop” accepteert, is mijn tip toch een legitiem middel. Dan konden ze alle advocaten ook opsluiten. Bovendien was het cynisch bedoeld.

De Telegraaf is een krant en kan niemand veroordelen en SZW kan alleen aangifte doen.

• kitty

Hallo Hans,

moet je eens nagaan wat ze nou al 8 jaar met de WAO proberen te doen. die wordt elke vier jaar als heet hangijzer gebruikt en men probeert deze stelselmatig af te breken, maar geen nederlander die op de barricades gaat staan hoor.

• Jan

Je kan ook iets schrijven over Afrika. In vergelijking daarmee zouden we ons prettig kunnen voelen!

• Jan

Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar een iemand is in Nederland die gelooft dat de soos 100.000 lege enveloppen verstuurt. Maar wel een gouden tip !

• Hans

Nee, maar wat dat betreft is er een belangrijk verschil tussen Haags gesteggels en een daadwerkelijke korting. Bovendien heeft men in 1991 wel op de barricaden gestaan.

• Hans

“Nee, dat geloof ik ook niet, maar de mijne was toevallig wel leeg.”

• Sip

8 Jaar? Nee hoor. De PVDA is ermee begonnen na de val van het laatste CDA VVD kabinet. Dat was dacht ik in ' 79 of zo. En weet je nog waarom dat kabinet viel? Omdat de VVD niet mee wenste te gaan in een PVDA voorstel om de reiskostenvergoeding aan banden te leggen. Datzelfde voorstel ging groenlinks niet ver genoeg, die wilde het maar liever helemaal afschaffen. Immers deze partij heeft dan ook de meeste aanhangers bij niet werkenden, dus stel dit soort onzin maar voor.

• Hans

Het was alleen op 2 mei 1989.