solicitatieplicht

• Cor v Rhee

heb na een dienstverband van 34 jaar een proefperiode bij een instelling van drie weken moet ik dan ook soliciteren vind dit wel onzin maar ben het wel verplicht anders krijg ik geen uitkeirng

• Sip

Ik begrijp je verhaal niet eens……….

• Els

Bedoel je dat je een proef periode van 3 weken hebt??

Zou je intussen toch kunnen solliciteren, het moeten of niet is van geen belang.

Je hebt dan misschien meer kansen.

succes Els.

• Cor

hoi ik heb dus duidelijk een solicitatie plicht die wel al te letterlijk word opgevat Ik heb dus en proefperiode bij permar vanwege mn leeftijd ik ben 51 en doofheid anders krijg ik geen uitkering van het gak deze proefperiode duurt maar drie weken en daarna kijken ze of ik kan blijven ze hadden van het gak beter kunnen wachten tot de proefperiode was afgelopen vind ik ik heb al een dienst verband van 34 jaar dus vind dit erg vervelend dat ik nog moet soliciteren als ik al bijna nieuw werk heb Hoogachtend Coekiemonster@hotmail.com

Els schreef:

>

> Bedoel je dat je een proef periode van 3 weken hebt??

>

> Zou je intussen toch kunnen solliciteren, het moeten of niet

> is van geen belang.

> Je hebt dan misschien meer kansen.

> succes Els.

• Cor

Hoi Sip ik bedoel dus dat ik naar 34 jaar werkloos ben geworden en doof ben nu kan ik bij een sociale werkplaats de Permar gaan werken maar heb eerst een proefperiode van drie weken in die tijd ben ik wel verplicht om te soliciteren vind ik wel onzin dus maar ja wet is wet he

• Els

Ha Cor,

Heb inmiddels je bericht aan Sip gelezen. Ik begrijp er nu meer van.

Het is heel vervelend voor je, maar het moet nu eenmaal.

In ieder geval heel veel succes in je nieuwe baan

Groeten!!!!

Els

• Cor

Hoi ik vind het dus ook vervelend maar plicht is plicht he en heb mn eerste socilitatie al gedaan dus kan die gelijk mee naar het Gak het lukt me wel en nu maar hopen dat ik daar niet word aangenomen is 30km rijden dus ik woon in Ede gld en die baan is in Elst bij NijmegenEls schreef:

>

> Ha Cor,

> Heb inmiddels je bericht aan Sip gelezen. Ik begrijp er nu

> meer van.

> Het is heel vervelend voor je, maar het moet nu eenmaal.

> In ieder geval heel veel succes in je nieuwe baan

> Groeten!!!!

> Els