geld verdienen?

• johan

beste gelukkigen..

ik heb nu iets waarmee jullie echt geld mee kunnen verdienen:

http://www.euronet.nl/users/joopsol/Thuisgeldverdienen.doc

dit werkt echt, ik heb nu al 200 euro ermee verdient, en ik ben pas bezig. de link hierboven geeft verdere info.

voor verdere vragen mail me op soljohan@hotmail.com

groeten, johan

• Peter.

Het is inderdaad legaal allemaal. Het werkt ook fenominaal; Voor degene bovenaan de piramidelijst,,ja.

Mensen, trap er niet in. het is zonde van je geld.

Justitie waarschuwde al jaren terug voor deze praktijken.

U bent gewaarschuwd.

Erg flauw om dit soort advertenties juist op deze pagina te zetten.

Peter.

• Hans

Volgens een andere joker hier zijn we sukkels, die niet het verschil tussen MLM en piramidespelen zien. Niet iedere vierhoek is een vierkant, voegde hij er nog aan toe.

• johan

inderdaad, peter snapt er weinig van. dit is een piramide spel, maar het mlm spel, waar de inzet 5 euro van is, en de inzet van het pyramide spel is 5000 gulden. dus dat is echt wel wat anders. Ik heb hier nu al 435 euro mee verdient, en het groeit nog steeds. peter heeft wel gelijk dat je ongeveer de eerste moet zijn, bv. van een dorp jah,of van je school, als je laaste bent doet iedereen al mee en kan je geen mensen meer vinden. maar als je dus wel eerste van je school of dorp of van wat dan ook bent, dan kan je echt wel veel geld mee verdienen, kijk maar naar mij!

• Hans

De definitie wordt toch niet veranderd door de inzet. Ik heb van een vierkant nog nooit de definitie gezien “een vierkant is een vierhoek met vier even lange zijde en één rechte hoek; elke zijde is minimaal 5 cm.”

• Carola

Hans,

Dit is de tweede keer dat ik het met je eens ben.

Ik wil je graag een zakelijk voorstel doen, als je toch al weet wat het verschil is tussen een pyramide en daadwerkelijk MLM

Carola

• Hans

Dan stel ik voor om het niet met me eens te zijn.

• carola

Hoezo ben je bang voor overstekende pyramide's?