Thuiswerk

• D.J.M.H De Grave

Geachte geinteresseerde,

MLMTelewerken is in Nederland een startend telewerkbedrijf. Daarom doen wij op alle mogelijke manier moeite om een net zo groot personeelsbestand in Nederland op te bouwen als daarbuiten. MLMtelewerken vraagt van haar medewerkers minimaal een LBO-diploma, toegang tot een computer en enkele uren vrije tijd. MLMtelewerken biedt haar medewerkers goede verdiensten en flexibele werktijden. Iedereen is welkom toe te treden tot ons personeelsbestand, mits U voldoet aan bovengestelde eisen.

Geinteresseerd in meer informatie? Mail MLMtelewerken (@hotmail.com)

Met vriendelijke groet, D.J.M.H De Grave, Personeelsmanager regio Benelux

• jay

zou u graag meer info willen verzenden?

• ursula v d helm

graag wil ik meer teweten tekomen over thuiswerk bij jullie bedrijf.

bvd groeten ursula

• Hans

Zit Nederland nou echt vol met van die duffe figuren. Je bent al de zoveelste, die afgezeikt gaat worden, omdat hij piramidespelen gaat aanbevelen. En kom niet aangefietst met het verhaaltje, dat het om iets heel anders gaat, want dat gaat het niet.

• Jacqueline de Ruiter

Geachte lezers van dit bericht,

Ik kan me hier zo kwaad om maken, al die negatieve mensen die het allemaal niet geloven! MLMtelewerken is een goed en gerenomeerd bedrijf wat slechts informatie en waardevolle rapporten verkoopt, gebruik makende van het email betsand van haar medewerkers. Ik ben zelf werknemer van MLM en heb in een maand tijd 2500 euro verdiend. Het kost best wat werk, maar het levert echt genoeg geld op. Er is echter geen sprake van een piramidespel of iets dergelijks, gelooft U dit niet, dan gaat U toch niet werken voor MLM?

Vriendelijke groeten,

Jacqueline

• Hans

Iedereen met een beetje verstand van wiskunde weet dat dit nooit werkt.

Wiskundig argument: er bestaat in de praktijk geen zuiver-exponentiële groei, maar slechts logistische.

Economisch argument: als iedereen zich zou bezighouden met piramidespelen, zou er niets meer geproduceerd worden en zou het geld geen knip voor de neus waard zijn.

• Steuntje

Sukkeltje, je praat alsof je verstand hebt van zaken, maar ik vrees het ergste met betrekking tot je iq.

Went je voor de grap eens tot een Marketinggoeroe naar keuze, die zal je uitleggen wat MLM is. Als kind heb je vast wel geleerd dat niet alles met 4 zijden ook een vierkant is. Niet alles dat op een driehoek lijkt, is dus een pyramide.

• Hans

Je kakelt als een kip zonder kop.

• Steuntje

Goh dat is een goed argument!

• Olga(18 jr.)

Het is wel degelijk flauwekul. Ik heb hier zelf anderhalf jaar terug aan meegedaan om te kijken wat het was. Ik heb 2 van die zogenaamde rapporten nooit ontvangen en m'n geld dus niet teruggezien.Bovendien kunnen de 4 mensen die op de lijst staan verhuizen en dan zend je het naar een verkeerd adres. Het is gewoon afzetterij maar ik weet nu in ieder geval wat het is.

Gaat meneer steuntje nu ook zeggen dat ik er niks van afweet?