waar vind je thuiswerk of nachtdiensten?

• Olga

weet iemand waar je serieus thuiswerk kunt krijgen? bv enveloppen vouwen of andere dingen. en bij welke bedrijven kun je nachtdiensten werken? weet iemand toevallig iets in noord-holland? er moet geen ervaring voor nodig zijn, want die heb ik niet echt.

• Recruiting

Stuur mij even een mailtje met info over jouw Naam, adres, telefoonnummer, leeftijd, diploma's en werkervaring.

Misschien heb ik wel wat voor je. Voldoe je aan de eisen dan nemen wij binnenkort contact op voor een afspraak.

Recruiting@vtb-adviseurs.nl

• Sip

Je gaat dat meisje toch niet in een pyramidesysteem betrekken toch?

• Olga(18 jr.)

Hallo,

Ik zou graag eerst willen weten om wat voor werk het gaat. Ik heb een mavo-diploma en 1 jaar de avondhavo gedaan. In 1997 heb ik een half jaar een krantenwijk gehad. En het afgelopen half jaar heb ik een paar keer voor een paar dagen/weekje gewerkt. Verder heb ik kennis van html en een beetje css en ben goed bekend met internet.

• Informatie vtb-adviseurs

Nee, dat gaan wij niet doen. U weet waarschijnlijk wel dat pyramidespelen verboden zijn.

• Informatie vtb-adviseurs

Beste Olga,

Tot onze spijt ben je nog te jong om werkzaam te zijn binnen onze organisatie. Wij vragen een minimale leeftijd van 21 jaar.

Wij wensen je succes bij het zoeken van een passende functie.

Hoogachtend,

Verbeek Consulting

• Sip

Verboden ja, Maar als iedereen zich aan de wet houd dan zouden de rechters niks te doen hebben.

• Hans

Sommige mensen menen, dat de regels de feitelijke situatie weergeven. Inderdaad een hardnekkig misverstand. Als je je recht uitsluitend bij de rechter kunt halen, leven we in een zeer onwenselijke samenleving.

• Martijn

Hoi Olga,

Ga eens bij een uitzendbureau langs.

Er zijn veel jobs die je zonder veel ervaring kunt uitoefenen.

Als je graag nachtdiensten draaid, probeer het eens bij KPN post (sorteercentrums) of in de particuliere beveiliging.

Daar kun je werken en leren voor je diploma als adpirant beambte.

Succes!

• Olga(18 jr.)

Hoi,

Ik liep afgelopen zaterdag even langs een uitzendbureau en zag een vacature waarbij je van tv kijken je werk kunt maken. Dat lijkt me wel wat, misschien is het ook meteen een leuke baan. Ik dacht er al eens aan om iets bij tv te doen maar ik zag nooit vacatures daarvoor. Ik ga maandag denk ik even bij ze langs voor informatie. Als het niks wordt ga ik misschien als thuishulp werken voor de thuiszorg. Dan doe ik werk bij mensen thuis en kan ik gewoon in m'n eigen woonplaats blijven. Als dat ook niks wordt ga ik denk ik weer verder kijken naar nachtdiensten en thuiswerk, maar dat schijnt niet makkelijk te zijn. Ik zocht in het speciaal naar nachtdiensten omdat ik dan korter kan werken om hetzelfde inkomen te verdienen als smiddags full time, omdat ik dat wat zwaar vind voor dit moment. Maar als het een leuke baan is kan het anders zijn.

Dat post sorteren(voor 's nachts) kon ook nog wat zijn maar daar heb ik nog niks over gezien.

Ohja, tempo team belt me binnenkort ook nog op.