De recessie is in volle gang!

• Rob

Kijk maar naar de opvallend toegenomen postings op dit bord.

Nog een jaar en we zitten weer in een vette economische crisis!

Wie gaat ons redden? Ik pleit voor Dhr. Fortuin!

Hoe ze het ook proberen tegen te houden daar in Den Haag met allerlei rente maatregelen Nederland is leeggeleend en al die kloothommels die boven hun standaard leven kunnen niks meer terugbetalen. We gaan Japan achterna, let op mijn woorden!

• Sip

De recessie was al lang zien aankomen, maar met de 11 sept aanslagen is het wat versneld. Pim kan dat ook niet stoppen. Wel is het zo dat als Paul medezeggenschap in de regering krijgt het snel nog slechter zal gaan dan het nu reeds is of zal worden

• henk

het is een bekend foneem dat in tijden van wanhoop rechtse duivels met gemakkelijke praatjes populair zijn voor de kiezers. 60 jaar geleden was dat ook al zo. Er is een NL. spreekwoord voor: de stok om de hond te slaan

• Hans

Kijk hem eens blij zij, dat hij nu minder opvalt. Je kunt je beter vinden op het richten van een baan. In de jaren tachtig hadden de meesta mensen immers ook gewoon een baan. Een macrosituatie laat zich niet zomaar vertalen naar een microsituatie. je blijft voor jezelf verantwoordelijk.

• Robert

Inderdaad en van die mensen die het bedrijfsleven in de jaren 80 groot hebben gemaakt zit nu zo'n 70 procent thuis duimen te draaien omdat ze in mindere tijden te duur zijn. De meesten hebben niet eens een normaal afscheid gekregen maar zijn als oud vuil bij de straattegels gezet.

• henk

hans klootzak, ik heb minstens driehonderd afwijzingen en je mag ze zien als je belooft dat je daarna naar mars verhuist. je bent niet eens verantwoordelijk genoeg om op een fatsoenlijke partij te stemmen en ik ben helemaal niet blij met de recessie. Vrienden van me staan opeens op straat. ik heb zelden zo''n @!#$ ontmoet als jij. je moet maar eens zoeken op de site van peter singer een filosoof die het in grote lijnen met je eens is en tegen wie ik een hetze ben begonnen. als je verantwoordelijk bent voor jezelf moet je ook niet meer verwachten dat er artsen en doktoren voor je klaar staan als jij enge ziektes krijgt

• henk

als je verantwoordelijk bent voor je zelf moet je ook niet meer stemmen want dat is een collectief goed voor de maatschappij. dat van die micro en macro begrijp ik niet helemaal en volgens mij begrijp je het zelf ook niet. leg maar eens uit.

• Hans

Hoe solliciteer jij dan? Ik wantrouw altijd mensen, die zeggen: “Ik heb honderden sollicitatiebrieven gestuurd.” Het gaat erom, dat je gericht solliciteert.