Werkeloos of gewoon een extra zakcentje? Geen nood

• roderick alexander

Geen werk? Dat kan iedereen overkomen. Zeker nu de economie lijkt te stagneren. Gelukkig is er nu een mogelijkheid om zonder sollicitatieproblemen toch gewoon veel geld te verdienen.

U doet het werk vanachter uw pc. Gewoon door het versturen van mail. En het hoeft maar een uurtje per dag te kosten. Het is heel erg gemakkelijk maar het levert behoorlijk wat geld op (tot f100.000 in korte tijd!!) Geinteresseerd? Gewoon even mailen!

• Sip

Trap er maar niet in zal wel veel geld kosten ipv opbrengen

• roderick alexander

Wees daar maar niet bang voor. Ik snap je angst best Sip, maar mail je mening dan eerst even naar mij dan kan ik je uitleggen wat de bedoeling is. Op deze manier maak je andere mensen onnodig aan het twijfelen.

Ik zal je de werkwijze even doormailen als je me je emailadres geeft. Laat me dan even weten wat je ervan vindt okay?

• Sip

Misschien is het handiger dat jij hier tekst en uitleg geeft> Hoef je maar 1 x ipv 1000 …………………..

• Zorba

Er verdient er hier maar een geld aan en dat ben jij Roderick

• roderick alexander

Tja.. denk maar wat je denken wilt. Zo werkt het systeem niet, ik verdien helemaal niets als anderen niet enthousiast zijn. Net als in elk bedrijf trouwens. Ik heb nog niemand gehoord die hier geen geld aan heeft verdiend. Maar Zorba, ik kan jou toch niet overtuigen. Geeft ook niet trouwens, maar als anderen hier niet aan zouden verdienen, zou ik niet zo enthousiast zijn. Hou niet van ruzie namelijk….