van werkloos naar arbeidszoekende

• joran

Sorry voor iedereen die hier op dit forum komt en geen werk heeft

mijn uitlatingen kunnen verkeerd begrepen of persoonlijk aangetroken worden

ik bied bij voorbaat mijn verondschuliging aan aan de mensen die ik kwets

Het onderwerp zegt het al van werkloos naar werkzoekende

de hele mentaliteit ligt verkeerd als je zegt ik ben werkloos dan ben je iets loos buiten je schuld om loos en je kan daar nix aan veranderen vergelijk het met kinderloos , het verlangen naar een kind is zo groot maar het gaat gewoon niet

daar kan je nix aan veranderen wel aan het feit werkloos (..tss domme term trouwens ) zoek het eens op als werkloze in het grote van dale boek

ben je echter werkzoekende , wees reeel in je kansen je en verbeter je financieele positie en je toekomst door te gaan werken , zo moelijk is dat niet , als je werkelijk loos bent dan heb je een diepe verlangen naar …. en dat zie ik niet in onze grote groep werklozen in ons land , zelfs op dit forum vind je het niet terug , het is jammer dat je als werkloze rechten heb die niet aangepakt kunnen worden door de overheid want maar al te graag zou ik op een partij gaan stemmen die tegen werkeloosheid zal vechten maar die wel het verschil kan maken tussen werkloos en werkzoekende , en die ook nog eens kijkt naar niet willende allochtonen onder ons en die eens onder de loep neemt doodsimpel om de reden dat de negatieve cijfers de pan uiteizen en ik er niet echt voor voel om onze sociale voorzieningen te blijven voeden van mijn salaris voor jullie thuiszitters

ik begrijp dat deze tekst teveel kan zijn voor een gemiddelde werkloze en zal halverwege al afhaken , dus ik verwacht eigenlijk aleen bovengemidelde werzoekende die reageren

met vriendelijke groet joran

• Robert

Loop @!#$, sukkel.