Werk

• Loos.

Wat voor soort werk zoekt hier iedereen eigenlijk, en hebben jullie geen plannen om zelf te beginnen (vooral arbeidsintensief werk behoeft niet zoveel investeringen), en kunnen jullie elkaar niet aanvullen voor het opzetten van een eigen bedrijf. Ik mag toch aannemen dat hier een gevarieerd soort mensen tussen zit met een gevarieerd soort opleidingen. Sommige kunnen uitstekend bij elkaar aansluiten. Ik zou zeggen reageer hieronder met welke opleiding je hebt en wat je wilt doen. Dient deze pagina ook nog ergens toe.

Komen er goeie ideeen binnen, misschien spring ik er ook nog wel in, want wat ik doe bevalt me niet zo.

Kom op!!!!

• Olga(18 jaar)

ik wil graag een radiozender oprichten zonder presentatie en continue muziek van de jaren 60 tot en met nu(zoiets als loveradio, maar dan meer soorten). ik heb ook met iemand ge-emaild en gebeld hierover die dat al heeft. alleen ziet dit er duur uit en moet ik weten of dit in een chalet/stacaravan kan. als ik sowieso een woonruimte zoek, is het het beste dat ik meteen een extra kamer heb voor m'n plannen. een koophuis of huurhuis is niet mogelijk voorlopig.daarnaast moet ik er nog achter zien te komen of ik met een ondernemersplan een soort lening ofzo er voor kan krijgen om te kunnen beginnen. en ik moet natuurlijk LEREN hoe ik moet beginnen. en anders werk ik eerst een tijdje als vakkenvuller in de supermarkt als het moet en als ik die chalet heb kan ik misschien wat verder denken.sparen zal moeilijk gaan, die woonruimte is het noodzakelijkst dus dat gaat voor.

dat is wat ik wil: een radiozender in m'n eigen huis(je).

• Sip

Het concept is al zo vaak toegepast dat het bij voorbaad zal mislukken. Als je een radiozender wil met continumuziek, zoek dan iets in een genre welke nog niet is toegepast maar zeker niet in popmuziek. (ik denk aan blues-folk-jazz en country) De apparatuur kan niet in een chalet, te weinig ruimte en te inbraakgevoelig. Maar je bent nog maar 18 dus heb je nog wel even tijd.

• Hans

Dat kan heel gemakkelijk via internet met MP3-files. Nauwelijks kosten.

• joris

mischien kun je zowiezo al eens gaan beginnen als vakkenvuler in de supermarkt zo kom je ook nog eens mensen tegen met mischien dezelfde vreemde ideeen als jij en het houdt je bezig om niet meer van dit soort rare plannetjes te bedenken ook houdt het je van de straat … groetjes

• Olga(18 jaar)

ik heb een paar weken terug al een formulier bij de albert heijn ingeleverd en niks gehoord dus kennelijk vragen ze niemand daarvoor. ik probeer morgen nog wat anders.

maar waarom zijn mijn plannen raar?

• Olga(18 jaar)

qua popmuziek heb je wel gelijk denk ik, alleen ken ik maar 1 zender die continu muziek draait(loveradio), maar ja, ik heb dan ook al een tijd niet meer naar de radio geluisterd dus hoe het nu is weet ik niet exact.

ik kan me ook niet zo vinden in de genres die je noemt, ik vind het vooral belangrijk om werk te doen wat ik leuk vind, hoeveel het verdiend maakt mij niet zoveel uit zolang het genoeg is om van te leven en bijkomende kosten(nieuwe cd's enzo) te betalen.

het zou wel vervelend zijn als het niet in een chalet kan, dan moet ik dus voor lange tijd een baan aannemen waar ik me niet in kan vinden. ik vraag me af hoe lang dat goed kan gaan…daarom denk ik ook aan iets wat ik leuk vindt: thuis werken en muziek draaien, net iets voor mij.maar of het gaat lukken is nog de vraag.

• Olga(18 jaar)

Bedoel je een radiozender op internet?

Ik bedoelde eigenlijk meer een baan waar je je inkomen mee verdiend(of dat dat na een bepaalde tijd gebeurd)

• Hans

Als iedereen zo dacht, dan was er nooit iets vernieuwends gebeurd. Als dat meisje dat toch leuk vindt.

• Sip

Bij een lokale radio beginnen misschien?