Tja, het is natuurlijk vervelend als je ontslagen word of dat er geen werk is. Maar daardoor ook nog eens geen geld hebben is nog erger. Je kinderen niet ens kunnen verwennen met wat lekkers of een kado'tje. Of je huur niet meer kunnen betalen. Alleen maar omdat je aan geeft dat je meer wil. En dan bedoel ik geen geld maar opleidingen of verder groeien. Bij die vraag kreeg ik gelijk de ZAK. Nu ik in de ww zit en geen gepast werk kan vinden omdat ik niet de jaren ervaring heb die vaak gevraagd word heb ik weinig keus. Doordat we per juli vorig jaar zijn gaan samen wonen worden toch ons bijde sallarissen van vorig jaar bij elkaar opgeteld en niet bv het eerste half jaar van mijn vrouw en het tweede half jaar van, waardoor wij nu geen huur subsidie krijgen. En nu komt het ergste, omdat ik een dag in de week les geef en ook nog eens een ww hebben, hebben we bij elkaar 1700,- netto omvan te leven. dus moet de huur en alle andere rekeningen nog van af. En dan moet je het nog positief bekijken en als je in een 1 1/2 maand 15 sollicitatie brieven stuurt en daar van twee niets hoort en de andere 13 wordt afgewezen. Ik zie het echt niet meer zitten. Maar ja, wie weet win ik nog eens wat in een loterij of zo, waar ik geeneens geld voor heb.