Een extra inkomen?

• Willem

Zin om een extra inkomen te verdienen op een leuke, leerzame en lucratieve manier?

Maak dan nu onderdeel uit van het SNELST GROEIENDE TELCOMBEDRIJF binnen EUROPA!

Wat heeft het u te bieden?

Uw wordt geholpen om van uw onderneming een succes te maken, want dat is voor iedereen in het voordeel. U verdient een zowel een actief als een PASSIEF inkomen (inkomen waarvoor u niks meer hoeft te doen) U werkt in een leerzame, lucratieve maar vooral LEUKE business.

Iedereen die ouder is dan 18 jaar kan deelnemen aan dit bedrijf. Dit bedrijf draait op mensen met inzet; jong en oud. Ervaring is NIET nodig. Iedereen kan dit.

Uw bepaalt uw eigen werkritme. Hoe meer u doet –> hoe meer u verdient.

Wilt u meer weten? 24hourincome@mail.com

Alleen serieuze reacties graag

• guidodo

Hé Willempie ga je die @!#$ van een Guido opvolgen?

Probeer je je eigen verlies goed te maken door andere mensen op te lichten? Je bent net zo'n zielige gulpenruiker als die Guido (zie deze discussie een paar weken terug) Snelst groeiend telecom bedrijf? Lees je geen kranten. Het gaat slecht met de telecombedrijven, wereldwijd! Stomme piel ga auto's wassen, de hond van de buren uitlaten of gras maaien maar probeer niet onnozele mensen een paar honderd piek lichter te maken. @!#$!!!

• Willem

Is het je misschien opgevallen dat IEDEREEN belt, zowel vast als mobiel?

Verder ga ik geen discussie aan met mensen, die zelf aan gebrek aan informatie maar een beetje dom en ongefundeerd hun meningen klaar hebben liggen over een onderwerp waar ze ook maar van ‘denken’ een klein beetje verstand van hebben.

Laat me je dit vertellen: je hebt geen flauw benul waar je het over hebt.

• corsa

Als het een ok job is waarom doe je er dan zo vaag over? Zo zijn er ook duizenden thuiswerkbedrijfjes waar je zo genaamd goud geld kan verdienen maar je moet eerst geld overmaken.

Leg mij nu hier in dit formum uit wat voor soort werk het betreft en ik trek mijn ongeloof direct in, maar overtuig mij eerst dat dit geen belazerij of onzin is.

• willempie

Ach ach stom stuk vreten dat je bent. Je moet niet zo te koop lopen met je eigen onnozelheid. Je bent een oplichter, niet alleen van anderen maar ook van jezelf. Mislukt in de maatschappij en nu opzoek naar slachtoffers. Telecom gigant!

SUKKEL!!!!

• Marc

SNELST GROEIENDE TELCOMBEDRIJF binnen EUROPA!

- hoe heet dat bedrijf?

Uw wordt geholpen om van uw onderneming een succes te maken,

- een eigen bedrijf beginnen?

U verdient een zowel een actief als een PASSIEF inkomen (inkomen waarvoor u

niks meer hoeft te doen)

- dat passieve deel lijkt me wel wat, mijn bankrekening is *********

U werkt in een leerzame, lucratieve maar vooral LEUKE business.

- lache joh.

Ervaring is NIET nodig. Iedereen kan dit.

- zelfs jij?!

Uw bepaalt uw eigen werkritme. Hoe meer u doet –> hoe meer u verdient.

- oh, net als bij een krantenwijk

Wilt u meer weten? 24hourincome@mail.com

- effe gekeken, ze verkopen domeinnamen en van de ruim 211.000 hebben ze er al 3.000 verkocht (ruim 1,4%), nog maar 208.000 te gaan.

Alleen serieuze reacties graag

- Oké dan; even serieus mensen, trap er niet in!!! Het actieve deel van het inkomen verdien je met zieltjes winnen, het passieve deel bestaat uit provisie over? Inkomsten van nieuwe zieltjes? Waar doet me deze constructie aan denken, pyramide.

• corsa

Dat zei ik, Piramide :-)