Werk weinig verdien veel

• fred

Door deze manier van doorverkopen kunt U heel snel, heel veel geld verdienen.

Als U geïnteresseerd bent, leest U dan a.u.b. de uitleg hieronder door. Mailen kan ook altijd, naar: makeyourselfamiilionair@hotmail.com

HIERONDER VOLGT DE UITLEG HOE DIT GEWELDIGE PROGRAMMA JE DUIZENDEN EN DUIZENDEN GULDEN OF HONDERDUIZENDEN FRANK ZAL OPLEVEREN!!!

1. INLEIDING

Jij kan FL 100.000 of 2.000.000 BEF of meer verdienen in de komende 90 dagen. En dat alles door

e-mailtjes te versturen. Lijkt je dat onmogelijk?? Lees dan maar verder.

Allereerst bedankt voor je tijd en belangstelling. Dit is de brief waarover je vast wel wat vernomen hebt in het nieuws. Door de populariteit van deze brief is er onlangs een programma op de televisie geweest. In het programma heeft men onderzocht of deze manier van geld verdienen, werkt. Het programma op TV heeft ook onderzocht of deze brief wel legaal zou zijn. Uit de resultaten blijkt dat geen enkele wet deelname verbiedt. Het bleek een simpele, onschuldige en leuke manier om “wat” extra geld te verdienen. De resultaten van het TV-programma zijn echt verbluffend. Ontzettend veel mensen hebben deel genomen aan dit internetgebeuren. Het geld hebben ze verdiend en ze zijn er echt allemaal beter van geworden. Nu ben jij misschien nog niet overtuigd maar als je het eenmaal hebt ervaren, zal je er vast anders over denken.

De kans die jou wordt aangeboden, interesseert je zeker, want het is de moeite waard. De investering is ontzettend klein en de opbrengst is grandioos.

DIT IS EEN LEGALE GELD OPLEVERENDE KANS. Je hoeft niet in contact te komen met andere mensen. Je hoeft niet hard te werken en het allermooiste is dat je je huis niet hoeft te verlaten. Het enige wat je moet doen is je post ophalen. Als je altijd al hebt gewacht op die ene grote kans in je leven, DAN IS DIT HET!!! Volg simpelweg de instructies en je dromen worden werkelijkheid. Dit multi-level marketing programma werkt perfect… 100% EN ALTIJD.

MULTI-LEVEL MARKETING(MLM) is zeer effectief gebleken. Multi-level-marketing is ontstaan op de Harvard Business School in Amerika. Stanford onderzoek en het Wall Street Journaal hebben voorspeld dat voor het jaar 2000 meer dan 50-65% van alle producten en diensten verkocht worden via multi-level-marketing op het internet. Dit is een multi-biljoen dollar industrie en van de 500.000 miljonairs in de VS is 20% (100.000 mensen) miljonair geworden in de laatste paar jaar met MLM. Nog duidelijker; uit onderzoek blijkt dat wereldwijd ieder dag 45 mensen miljonair worden door MLM. E-mail is de verkooptechniek van de toekomst. Doe NU je voordeel met deze niet-commerciële methode van adverteren. Hoe langer je wacht hoe meer mensen zaken zullen doen door middel van

e-mail. Doe nu mee en profiteer!!!

2. GETUIGENISSEN

?De informatie die in deze brief staat, was bijna ongebruikt gebleven. Gelukkig heb ik alle informatie bewaard en later nog eens opgepakt en bestudeerd. Mijn naam is Johnathon Rourke. Twee jaar geleden ging het Amerikaanse bedrijf, waar ik twaalf jaar voor gewerkt had, failliet en ik werd ontslagen. Na vele onsuccesvolle sollicitaties, besloot ik om mijn eigen bedrijf te beginnen. Na een jaar zat ik in grote financiële problemen. Ik was mijn familie, vrienden en schuldeisers meer dan 70.000 Nederlandse gulden schuldig. Het ging slecht met de economie en daardoor ook slecht met mijn bedrijf. Ik leende nog meer om mijn familie te onderhouden en mijn bedrijf draaiende te houden.

OP DAT MOMENT gebeurde er iets heel belangrijks in mijn leven. En ik schrijf dit op om mijn ervaring met anderen te delen en ik hoop dat deze brief ook jouw leven zal veranderen. In de financiële zin, wel te verstaan!

Midden december 1997 heb ik deze brief ontvangen. Zes maanden daarvoor had ik informatie opgevraagd via het internet voor zakelijke doeleinden. Al deze informatie bleek nutteloos; ze waren of te moeilijk voor mij om uit te voeren of de investeringen waren te hoog, al met al de risico's waren te groot. Toen stuurde iemand mij een mailtje en zei dat ik in 1 jaar een miljoen zou verdienen.

Ik had niets besteld en ook nergens om gevraagd. Iemand heeft mijn naam van een of andere mailing-lijst gekozen en zo kreeg ik deze brief. GODZIJDANK!!! Achteraf gezien ben ik daar rijk mee geworden. Nadat ik deze brief meerdere malen gelezen had, kon ik mijn ogen niet geloven. Hier was echt VEEL GELD mee te verdienen!!!!

Ik kon er zoveel mogelijk tijd in steken als ik wilde, zonder mijzelf verder in de schulden te steken. Ik heb een pen en papier gepakt en uitgerekend dat ik in ieder geval mijn investering terug zou krijgen.

Zoals de meeste van jullie was ik in het begin een beetje sceptisch. Ook was ik bezorgd dat het illegaal zou zijn. Ik heb toen de informatie voorgelegd aan een rechtsbureau en zij hebben bevestigd dat het LEGAAL is. Nadat ik vastgesteld had dat alles LEGAAL en het absoluut GEEN KETTINGBRIEF was, heb ik besloten om mee te doen. WAAROM NIET!

Vervolgens heb ik 10.000 e-mailtjes verstuurd. Dat heeft me ongeveer 30 gulden aan telefoonkosten gekost. Het voordeel van e-mail is dat je er geen printkosten aan overhoudt. Voor de rest is het alleen maar de tijd die je achter de computer zit. Dat is dus de enige investeringstijd!

Ik zal je nu eerst duidelijk uitleggen hoe alles in zijn werk gaat. Ik ga je nu de waarheid vertellen en ik hoop dat het je niet afschrikt. Maar de waarheid is dat ik nooit, maar dan ook nooit iemand op zou lichten, hoeveel geld me dat ook zou opleveren.

In minder dan een week, ontving ik een order voor rapport 1. Op 13 januari had ik 26 orders voor rapport 1 ontvangen.

JE DOEL IS OM MINSTENS 20 ORDERS VOOR RAPPORT 1 BINNEN TWEE WEKEN TE ONTVANGEN. LUKT DIT NIET, STUUR DAN MEER BRIEVEN TOTDAT HET WEL LUKT. Mijn eerste stap naar 100.000 gulden in 90 dagen had ik genomen.

Op 30 januari had ik 196 orders voor rapport 2 ontvangen.

JE DOEL IS OM MINSTENS 100 ORDERS VOOR RAPPORT 2 BINNEN TWEE WEKEN TE ONTVANGEN. LUKT DIT NIET, STUUR DAN WEER MEER BRIEVEN. ALS JE EENMAAL 100 ORDERS HEBT, HOEF JE HELEMAAL NIETS MEER TE DOEN. DE REST IS SIMPEL, ONTSPAN EN DE 100.000 GULDEN KOMT VANZELF BINNEN!

Ik kreeg 196 orders voor rapport 2. Dat zijn er dus 96 meer dat ik eigenlijk nodig had, dus deed ik niets meer. Op 1 maart nadat ik was begonnen met het versturen van de rapporten had ik FL.116.000 Nederlandse gulden ontvangen en nog steeds kreeg ik meer post.

Ik heb daarna al mijn schulden afbetaald en heb een nieuwe auto gekocht. Alsjeblieft, neem de tijd om deze brief zorgvuldig door te lezen. HET ZAL JE LEVEN VOOR ALTIJD VERANDEREN!!!

Vergeet niet: “niet geschoten is altijd mis”!!

Deze brief werkt perfect, maar ALLEEN als je het PRECIES volgens de regels speelt. Het allerbelangrijkste is dat je niet de volgorde op de namenlijst gaat veranderen. Je schiet hier niets mee op, het kost je alleen maar veel geld.

Om deze brief te laten werken moet je er voor zorgen dat je 20 of meer orders voor rapport 1 ontvangt en 100 of meer orders voor rapport 2. Vervolgens zal je 100.000 gulden of meer in 90 dagen verdienen. IK BEN HET LEVENDE BEWIJS DAT HET WEL DEGELIJK WERKT!!!

Als je besluit om niet mee te doen dan is dat jammer, want je mist simpelweg de grootste kans van je leven. Als je besluit om mee te doen volg dan de instructies en je bent al een heel eind op weg naar financiële zekerheid. Ben je een zakenman en ook in financiële problemen, zoals ik was, of je wilt een eigen zaak opstarten, beschouw deze brief dan als een teken. ZOALS IK DEED. ?

Hoogachtend,

Johnathon Rourke.

?Als je de brief en rapporten gelezen hebt, dan kun je concluderen dat zo'n brief er eentje is die legaal is en niet gemaakt kan zijn door een amateur.

Ik zal je even wat over mezelf vertellen. Ik had een goedlopend bedrijf gedurende tien jaar. Toen in 1979, ging het minder met m'n bedrijf. Ik deed m'n zaken zoals ik al jaren had gedaan, maar de tijden veranderden en m'n bedrijf dreigde failliet te gaan. Uiteindelijk had ik het door. Ik deed niets fout maar het lag aan de economie. Inflatie en recessie kwamen in de plaats van de stabiele economie. Ik hoef je niet te vertellen wat voor gevolgen dat gaf voor de werkeloosheid. Er waren meer faillissementen en meer en meer mensen raakten bankroet, als nooit tevoren. De middenklasse had er het meest onder te lijden. DE RIJKEN WERDEN RIJKER EN DE ARMEN WERDEN ARMER. Dankzij de inflatie werkten de traditionele methoden, om je op te werken of om rijk te worden, niet meer.

Je hebt net informatie gekregen die je financiële vrijheid zal geven voor de rest van je leven. Er zijn geen risico's aan verbonden en het kost je slechts een kleine moeite! In de volgende paar maanden kun je meer geld verdienen dan je ooit had gedacht. Dus, beste lezer, je hebt nu informatie binnen zodat je de mogelijkheid hebt om voor de rest van je leven financieel onafhankelijk te zijn. JE HEBT HET VANAF HIER ZELF IN DE HAND!! “DENK EROVER NA” Ik heb nu al meer dan 8 MILJOEN gulden verdiend, en je zult begrijpen dat ik na het versturen van vele duizenden e-mails er mee ben gestopt.

Volg het programma PRECIES VOLGENS DE GEGEVEN INSTRUCTIES. Breng absoluut geen enkele veranderingen aan!!! Het werkt namelijk al uitstekend.

Vergeet niet: stuur een kopie van dit rapport naar iedereen die je kent en die geïnteresseerd is.

Misschien zit er 1 kennis bij die 50.000 e-mailtjes verstuurt en op alle rapporten staat jouw naam! .

Het is heel simpel, hoe meer je verstuurt, hoe meer *****tiële klanten je bereikt.

Voordat je dit programma uit je mailbox gooit, zoals ik bijna had gedaan, neem even de tijd om het door te lezen en denk er dan ook daadwerkelijk over na. Pak eens een pen en zoek uit wat er zou kunnen gebeuren als jij mee zou doen. Ga dan natuurlijk van de slechts mogelijke respons uit en je zult nog steeds heel veel geld verdienen. Je zult zeker het geïnvesteerde geld weer terug krijgen. Eventuele twijfels die je nu hebt zullen verdwijnen als de eerste bestellingen binnenkomen.

HET WERKT ECHT!! ?

Persoonlijke brief van de organisator.

Jody Jacobs, Richmond,UA.

3. INSTRUCTIES

Deze methode van groeiend kapitaal WERKT GEGARANDEERD ELKE KEER GOED. Ik weet zeker dat je fl.100.000 gulden (2 miljoen frank) of meer binnen 90 dagen goed kunt gebruiken. Voordat je “BULLSHIT.” zegt, lees dit programma eerst aandachtig door.

Dit is geen kettingbrief, maar een perfecte, legale, geld opleverende kans.

Net als met multi-level organisatie hebben wij een organisatie opgezet waarbij het gaat om het verkrijgen van nieuwe partners en het verkopen van produkten. En het is overal ter wereld toegestaan om partner te worden in onze organisatie. JE BESTELLING GAAT PER POST, EN DE LEVERING IS PER E-MAIL. Je doet het individueel, gewoon bij jezelf thuis of op je werk. Dit is de GROOTSTE multi-level marketing postbestelling organisatie waar dan ook!

Dit is wat je MOET doen:

a) Stap 1

Bestel de 4 rapporten op de lijst. (Je kunt ze niet verkopen als je ze niet hebt besteld).

Voor ieder rapport betaal je FL.10 GULDEN of 200 BEF CONTANT, STUUR GEEN MUNTEN EN CHEQUES, EN ZORG DAT HET GELD IN BLANK PAPIER IS GEWIKKELD, IN DE ENVELOP. ZORG ERVOOR DAT JE NAAM EN ADRES OP DE ENVELOP STAAN IN VERBAND MET PROBLEMEN MET DE POST. Let wel dat je in Belgische Franken moet betalen aan iemand uit Belgie, en in Nederlandse guldens aan iemand uit Holland!!!

Schrijf op 1 van de vellen blank papier onderstaande gegevens:

· HET NUMMER EN DE NAAM VAN HET RAPPORT DAT JE WENST TE BESTELLEN

· JE E-MAIL ADRES

· JE NAAM EN ADRES

Stuur dit naar de persoon wiens naam bij het desbetreffende rapport staat (zie verder in deze brief).

Als je een bestelling plaatst, zorg er dan wel voor dat je alle 4 rapporten bestelt. Je moet ze in de computer hebben staan, anders kun je ze ook niet door verkopen. Binnen een paar dagen ontvang je via e-mail de 4 rapporten. Bewaar ze in je computer zodat je ze door kunt sturen naar al die duizenden mensen die ze van jou willen bestellen.

b) Stap 2

Nadat je de 4 rapporten hebt besteld, doe dan het volgende:

· verwijder de naam en het adres onder rapport 4.

De persoon die onder rapport 4 staat is door de cyclus gekomen en is nu zijn fl.100.000 of

2 miljoen aan het uitgeven!!

· Verplaats de naam en adres onder rapport 3 naar rapport 4.

· Verplaats de naam en adres onder rapport 2 naar rapport 3.

· Verplaats de naam en adres onder rapport 1 naar rapport 2.

· Vul je eigen naam en adres in onder rapport 1.

c) Stap 3

Zorg ervoor dat je zeer zorgvuldig EEN KOPIE maakt van alle informatie, alle namen en alle adressen.

Neem deze brief inclusief de lijst, nadat je deze hebt aangepast, en bewaar deze in je computer. VERANDER NIETS AAN DE INSTRUCTIES VAN DEZE BRIEF. VERANDER OOK NIETS MEER AAN DE NAMEN EN DE VOLGORDE DAARVAN OP DE LIJST! VOLG GEWOON DE AANWIJZINGEN ANDERS ZUL JE ER ALLEEN ZELF MAAR MINDER DOOR VERDIENEN. Als je snapt hoe het werkt, dan zal je ook begrijpen dat het werkt. Vergeet niet; deze methode is uitvoerig getest, en als je dingen gaat veranderen dan zal het niet meer werken.

4. HOE JOUW ORGANISATIE UITBOUWEN

Er zijn twee methodes om je eigen e-mail business te promoten

a) Methode 1: gratis plaatsen van advertenties op internet

Adverteren op internet is echt goedkoop, er zijn zelfs HONDERDEN PLAATSEN BESCHIKBAAR OM GRATIS TE ADVERTEREN.

Stel dat je klein begint om te zien hoe het werkt en dat je persoonlijke doel slechts het verkrijgen van 5 bestellingen is. We gaan er ook vanuit dat iedereen in JOUW ORGANISATIE SLECHTS 5 bestellingen realiseert. Bekijk het volgende schema en zie wat het resultaat zal zijn:

· 1e level: uw 5 cliënten bestellen rapport 1 bij JOU

5 x Fl 10 (200 BEF) = Fl 50 (1.000 BEF)

· 2e level: stel dat jouw 5 cliënten elk 5 cliënten werven: deze 25 bestellen rapport 2 bij JOU

25 x Fl 10 (200BEF) = Fl 250 (5.000 BEF)

· 3e level: stel dat deze 25 cliënten elk 5 cliënten werven: deze 125 bestellen rapport 3 bij JOU

125 x Fl.10 (200BEF) = Fl 1250 (25.000 BEF)

· 4e level: stel dat deze 125 cliënten elk 5 cliënten werven: deze 625 bestellen rapport 4 bij JOU

625 x Fl.10 (200BEF) = Fl 6250 (125.000 BEF)

DIT ALLES BIJ ELKAAR LEVERT JE REEDS FL.7800 (156.000 BEF) OP!! EN DAN GAAN WE ER HIER VANUIT DAT IEDERE CLIENT SLECHTS 5 NIEUWE CLIENTEN AANBRENGT. IN DE PRAKTIJK IS DIT MEESTAL VELE MALEN GROTER

Kijk wat er gebeurt als de inspanningen worden verdubbeld. Stel dat je persoonlijke doel het verkrijgen van 10 bestellingen is. We gaan er ook vanuit dat iedereen in JOUW ORGANISATIE 10 bestellingen realiseert. Bekijk het volgende schema en ziet wat het VERBLUFFENDE resultaat zal zijn tov vorige resultaat:

· 1e level : uw 10 cliënten bestellen rapport 1

10 x Fl 10 (200 BEF) = Fl 100 (2.000 BEF)

· 2e level: stel dat jouw 10 cliënten elk 10 cliënten werven: deze 100 bestellen rapport 2

100 x Fl 10 (200BEF) = Fl 1.000 (20.000 BEF)

· 3e level: stel dat deze 100 cliënten elk 10 cliënten werven: deze 1000 bestellen rapport 3

1000 x Fl.10 (200BEF) = Fl 10.000 (200.000 BEF)

· 4e level: stel dat deze 1000 cliënten elk 10 cliënten werven: deze 10000 bestellen rapport 4 bij JOU

10.000 x Fl.10 (200BEF) = Fl 100.000 (2.000.000 BEF)

DIT ALLES BIJ ELKAAR LEVERT JE NU FL.111.100 (2.222.000 BEF) OP!! VERGELIJK DIT MET HET VORIGE RESULTAAT! WAT EEN VERSCHIL! DE INSPANNINGEN WORDEN VERDUBBELD MAAR DE OPBRENGST IS VELE KEREN GROTER!!

ONHOUDT GOED BESTE LEZER, WE GAAN ER HIER VANUIT DAT IEDERE DEELNEMER IN DIT VOORBEELD SLECHTS 5 OF 10 NIEUWE CLIENTEN WERFT. DENK ER EENS AAN WAT ER ZOU GEBEUREN ALS ZE ALLEMAAL 20 NIEUWE CLIENTEN ZOUDEN AANTREKKEN! ER ZIJN ZELFS MENSEN DIE ZORGEN VOOR 100 NIEUWE CLIENTEN! GA DAT MAAR EENS NA!

Rapport1 zal je uitleggen met wat rekening te houden bij het plaatsen van advertenties, bevat ook een heleboel linken naar advertentiesites, …

b) Methode 2: stuur veel e-mails

Laten we er vanuit gaan dat je klein begint, om eerst eens te kijken hoe het gaat. We gaan er vanuit dat je slechts 2000 van deze brieven verstuurt. Gaan we uit van een respons van 0,5% dan zul je 10 bestellingen voor rapport 1 ontvangen

Moet je nou eens opletten wat er gebeurt!

· 1e level: uw 10 cliënten bestellen rapport 1 bij JOU

10 x Fl 10 (200 BEF) = Fl 100 (2.000 BEF)

· 2e level: stel dat jouw 10 cliënten elk 10 cliënten werven: deze 100 bestellen rapport 2 bij JOU

100 x Fl 10 (200BEF) = Fl 1.000 (20.000 BEF)

· 3e level: stel dat deze 100 cliënten elk 10 cliënten werven: deze 1000 bestellen rapport 3 bij JOU

1000 x Fl.10 (200BEF) = Fl 10.000 (200.000 BEF)

· 4e level: stel dat deze 1000 cliënten elk 10 cliënten werven: deze 10000 bestellen rapport 4 bij JOU 10000 x Fl.10 (200BEF) = Fl 100.000 (2.000.000 BEF)

Je totale inkomen zal dan zijn fl.100 + fl.1000 + fl.10.000 + fl.100.000, dat is dus een totaal van Fl.111.100

of 2.000 BEF + 20.000 BEF+ 200.000 BEF+ 2.000.000 BEF is een totaal van 2.222.000 BEF

ONHOUDT GOED BESTE LEZER, WE GAAN ER HIER VANUIT DAT 1990 VAN DE 2000 VAN DE MENSEN HELEMAAL NIETS MET DEZE BRIEF DOEN EN HEM WEGGOOIEN! STEL JE VOOR WAT ER ZOU GEBEUREN ALS IEDEREEN, OF SLECHTS DE HELFT VAN ALLE MENSEN DIE JE DEZE BRIEF STUURT GEEN 2000, MAAR 100.000 EXEMPLAREN ZOUDEN VERSTUREN…!!!

Geloof me, het is zo'n kleine moeite om deze brieven per e-mail te verzenden dat veel mensen dit zullen doen, of zelfs nog meer! Daar komt nog eens bij dat je investeringskosten zo laag zijn. Klaarblijkend ben je al eerder op internet geweest, dus je weet: e-mail is GRATIS!!!

Rapport2 zal je uitleggen hoe heel veel e-mails te versturen, waar je gratis e-mail software en lijsten kunt verkrijgen, …

5. BESCHIKBARE RAPPORTEN

PLAATS JE BESTELLING VOOR DEZE RAPPORTEN NU!!!

Rapport 1: “De meest effectieve gids voor gratis adverteren op internet”

Bestel rapport 1 van:

F van Poppel

Havensingel 202

5611VW Eindhoven

Holland

· Rapport 2: “De meest effectieve gids voor het versturen van heel veel e-mails op internet”.

Bestel rapport 2 van:

B. Stroomer

Sint Laurentiusstraat 20

1616 CB HOOGKARSPEL

HOLLAND

Rapport 3 “Het geheim van multi-level-marketing op internet”.

Bestel rapport 3 van:

R. Oude Elferink

J. Buziaustraat 126

7558 LD Hengelo

Holland

Rapport 4: "Hoe word ik miljonair door gebruik te maken van de kracht van multi-level marketing op internet?.

Bestel rapport 4 van:

E. Grendelman

Middelplaat 1

8303 MJ Emmeloord

Holland

6. TIPS VOOR SUCCES

· BEHANDEL DIT ZAKELIJK, wees snel, professioneel en volg de instructies nauwkeurig op.

· Bestel de vier rapporten DIRECT, want als de bestellingen en het geld bij je binnenkomen dan moet je de rapporten ook DIRECT door kunnen sturen!!

· REAGEER ALTIJD DEZELFDE DAG OP DE BESTELLINGEN DIE JE ONTVANGT.

· Wees geduldig en vasthoudend bij dit programma. Als je de instructies opvolgt, DAN ZAL HET SUCCESVOL ZIJN! MAAR VOORAL: HEB VERTROUWEN IN JEZELF EN WÿÿT DAT DIT GAAT LUKKEN!!!

VOLG DEZE RICHTLIJNEN OM JE SUCCES TE GARANDEREN:

Als je binnen twee weken nog géén 20 bestellingen hebt ontvangen voor rapport 1, ga dan net zolang door met gratis adverteren of e-mails versturen totdat je er wél 20 hebt. Als je na een aantal weken nog geen 100 bestellingen hebt ontvangen voor rapport 2, ga dan net zolang door met gratis adverteren of gratis e-mails versturen totdat je er wél 100 hebt. Als je eenmaal 100 bestellingen hebt ontvangen dan kun je gaan zitten, en hoef je niets meer te doen. Het systeem doet reeds zijn werk en het geld zal doorlopend bij je binnenstromen!

BELANGRIJK OM TE ONTHOUDEN:

Iedere keer dat je naam naar beneden schuift op de lijst kom je onder een ANDER rapport te staan. Dit betekent dus dat je IN DE GATEN KUNT HOUDEN HOE HET MET JE ZAKEN GAAT. Als je méér inkomen wilt verkrijgen, dan verstuur je gewoon nog een paar duizend e-mails of je gaat nog meer gratis adverteren. Op die manier start je het hele proces opnieuw! Er is dus geen maximum verbonden aan je verdiensten met dit programma!!!!

Voor je beslist of je wél of niet mee wil doen met dit programma, stel jezelf dan de vraag: : WIL IK MIJN LEVEN VERANDEREN?“ Als het antwoord ”ja" is, neem dan nú de eerste stap op weg naar financiële onafhankelijkheid. Bestel de vier rapporten en volg de instructies op zoals ze zijn gegeven en SUCCES zal je beloning zijn!

Als je nog twijfelt, lees dan de volgende FEITEN over het programma:

· Je verkoopt een product waarbij je geen productie-, advertentie- of verzendkosten.

· Al je klanten betalen je CONTANT!

· E-mail is zonder twijfel de machtigste methode voor het verspreiden van informatie op aarde. Dit programma combineert de kracht van e-mail met de winstgevendheid van multi-level-marketing.

· Je enige investering is het luttele bedrag van FL.40 (800BEF) en enige tijd!

· Eigenlijk is al het inkomen wat je door dit programma verkrijgt PURE WINST

· DIT PROGRAMMA ZAL JE LEVEN VOOR ALTIJD VERANDEREN!!

Bedankt voor je tijd en veel SUCCES!

Alvast bedankt, Fred

• Hans

Nooit geleerd om aan bronvermelding te doen. “Een tv-programma” zegt me niks, drievijfde kanarie!

“De investering is ontzettend klein en de opbrengst is grandioos.” De belasting, die wij extra betaald hebben om Van der Valk zijn 200.000.000 achterover te laten drukken was ook per persoon klein, maar dat maakt hem niet een minder grote dief.

“Dit multi-level marketing programma werkt perfect…”

Een een beetje zichzelf respecterende oplichter zegt juist, dat het daarmee helemaal niets te maken heeft. “Nee, dit is geen multi-levelmarketing, maar een geheel nieuw concept.”

“en van de 500.000 miljonairs in de VS is 20% (100.000 mensen) miljonair geworden in de laatste paar jaar met MLM”

Bronnen, jongeman!!!

Volgens de Postwet is het verboden om geld te versturen, dus je bent bezig met uitlokking van misdrijf.

“Voor de rest is het alleen maar de tijd die je achter de computer zit. Dat is dus de enige investeringstijd!”

En wat gebeurt er dan aan de goederenkant van het Brutonationaalprodukt. Of heb je nog nooit van economie gehoord?

“Ik heb nu al meer dan 8 MILJOEN gulden verdiend, en je zult begrijpen dat ik na het versturen van vele duizenden e-mails er mee ben gestopt.”

Nee, daar begrijp ik niks van. Als je met een halfuurtje achter de computer zitten een miljoen kunt verdienen, kun je nadat je jezelf gelukkig hebt gemaakt, anderen het verdiende geld geven. Als het systeem zo goed werkt, moeten we met zijn allen stoppen met werken en aan MLM gaan doen. Werken moet verboden worden, dit werkt veel simpeler. Niemand mag meer naar fabriek of kantoor gaan, iedereen thuis achter het internet!

• Rambo

Geld komt nu toch binnen doei

rambo

• Hans

Jullie met je geld. Ga er maar lekker voor op de knieën jongen.

• corsa

Klinkt een beetje piramide achtig en dat mag bij mijn weten niet, leg het anders maar eens in normaal begrijpelijke en korte tekst uit misschien weet ik dan beter?

• Olga

ik hoefde het nauwelijks te lezen en ik wist al waar hij het over had.