Onbereikbaar?

• spice

Ik zoek een baan in de techniek of de metaal, maar word overal tegengewerkt. omdat ik (naar mijn mening) een vrouw, ben zonder aantoonbare vaardigheden.

Ik krijg nergens een aanknopingspunt om te beginnen, terwijl als er een man in de zelfde positie verkeerd wel een kans krijgt.Ik ben ook niet bang voor vieze handen,stank,lawaai of metaalsplinters.Waarom? Ze zijn gewoon bang voor de gevolgen b.v taalgebruik of opmerkingen omtrend sekse

Sta al lang ingeschreven bij diverse uitzendbureau`s ook technische maar ze sturen me weg met een verhaal dat ze niets voor me hebben.Ik heb geen ervaring kunnen opdoen i.v.m de kinderen maar prive sleutel ik ook aan auto`s of ben aan het lassen, of wat er maar moet gebeuren Ik doe het gewoon. heb kennis van diverse gereedschappen en ik vind het gewoon VEEL leuker dan een schoon baantje.

Als iemand adviezen heeft of een vrouw vriendelijke baas of ervaringsplaats weet in deze sector dan hoor ik het graag.omgeving: LEEUWARDEN/FRIESLAND

Kenmerk: Montage, productie, opbouw of ??????????????

• Cinthia

Keb een buuf (ik woon ook in friesland boppe) die kan ook maar niet aan de bak komen in friesland als chaufeur, papieren alles heeft ze. Hier lukt het niet maar in Groningen is ze zo aan het werk.

Maf hoor in sommige streken lijkt het wel of ze achter lopen,……

Cinthia

• spice

Cinthia bedankt voor je antwoord.

Ik heb al diverse sollicitatie`s gedaan maar je hoort er niks meer van of ze zijn je niet nodig (zeggen ze) want we weten allemaal dat er krapte is op de arbeidsmarkt

In mijn vizie ben ik te oud, vrouw of te moeilijk i.v.m schoolgaand kind met andere woorden niet flexibel genoeg maar waar blijft de flexibiliteit van de werkgever dan?

kunnen ze niet een uur later beginnen? of mij voor minder uren aannemen? ik vind dit allemaal toch zo dubbel!

Wie weet lukt het me ooit nog eens en is het geen luchtkasteel waar je alleen van dromen kunt.