Wie helpt mij aan werk?

• M. v. R.

Ik ben op zoek naar werk. Onlangs heb ik na hevige botsingen bij mijn vorige werkgever het veld geruimd. Mijn oude carrère is hierdoor doodgelopen. Naast mijn oude werk deed ik ook nog enig accountancy-arbeid. Graag zou ik dit weer full-time verrichten; staat er iemand op mij te wachten, beter gezegd heeft iemand mij nodig?

Ik heb sterke eigenschappen, als het moet kan ik doortastend en onafhankelijk optreden, ook op momenten dat men het niet (meer) verwacht.

Reageer dan alstublieft, bij voorbaat dank.

M. v. R.

• Hans

KPMG, Ernst en Young, Deloitte en Touche al geprobeerd?

• M. v. R.

Begin ik liever niet aan, ik zoek iets anoniemers, ik ben namelijk wat te bekend geraakt.

• Hans

Een interne accountantsdienst bij een pensioenfonds of verzekeraar misschien dan? In welke regio woon je?

• M. v. R.

Geen grote ondernemingen, te weinig anoniem.

In het westen.

• Hans

In en grote onderneming ben je toch juist anoniem. Is er misschien eerst iets, dat je bij jezelf moet oplossen, voordat je je weer ten volle in het arbeidsleven stort?

• !!!!!!!!!!!!!!!!

hallo!!!!

wat heb je allemaal geflikt, dat je niet bij zulke bedrijven aan de gang kan?

• M. v. R.

Zo anoniem is een grote onderneming niet, er wordt al gauw gekletst naar de buitenwereld.

Nee, ik hoef niets bij mijzelf op te lossen voordat ik aan de slag kan gaan.

• M. v. R.

Ik heb niets “geflikt”, ik vond en vind dat ik juist heb gehandeld maar de zaken zijn nu eenmaal zo gegaan als ze zijn gegaan.

En juiste vanwege alle commotie lijkt mij een meer anonieme functie bij een anoniem, klein bedrijfje beter op zijn plaats.

• !!!!!!!!!!!!!!!!

Al je zegt “dat je te bekend ben geraakt” is er natuurlijk meer aan de hand.

Je zal je chef wel op zijn bek hebben geslagen o.i.d.