iedereen moet werken

• herma

Ik vind dat niemand het recht heeft om de hele dag op zijn luie reet te gaan zitten en het geld maar via de bijstand te krijgen. Zo zit de wereld niet in elkaar. Je moet zelf werken voor je geld want anders werken andere mensen zich kapot om jou van eten te voorzien terwijl je op de bank ligt te zappen. Dus iedereen moet gewoon werken en neit zeuren!

Herma heeft gesproken.

• Maurice

En als er dan geen baan is voor degene, die volgens jou lui ligt te zappen?

• Sander

er is voor iedereen een baan!!!!

• herma

ja dat vind ik ook! Dus niemand hoeft te luieren.

• herma

Iedereen kan wel een baan vinden hoor. Da's echt niet zo moeilijk. Er is voor iedereen wel een baan weggelegd want ook al ben je bijvoorbeeld gehandicapt: daar zijn speciale werklplekken voor. Dus iedereen moet een baan zoeken!

• Janssen Interim Services

Heb je een technische opleiding/achtergrond? Wil je van Werk naar Werk?

Ik ben op zoek naar mensen die woonachtig zijn in de achterhoek, liemers, oost Nederland. Ze moeten een technische opleiding/achtergrond/werkervaring hebben. Mijn dienst is dat ik deze kandidaten intensief begeleid bij een nieuwe uitdaging. Dus van hulp bij de sollicitatiebrief tot het checken van een contract bij een (nieuwe) aanstelling. Ik ben niet op zoek naar mensen die ad hoc van de een op de andere dag een andere baan willen. Ik ben op zoek naar de kandidaten die er echt over na gedacht hebben en wat hulp willen bij het vinden van een nieuwe uitdaging.

Alleen serieuze reacties dus!

tjis@hetnet.nl

• Jonathan

Wat is het oneerlijk in de wereld he Herma?

Jouw welvaart hangt ook NAUW samen met de armoe in de arme landen!

Kan dat WEL dan?

• Sander

@!#$ toch op man, als je deze posting nog een keer plaatst, laat ik een mailbom op je adres los, opflikkeren dus!

• herma

ik heb het vooal over hier in Nederland. Ik vind het ook niet tof dat arme landen het moeilijk hebben maar dat heb je mij niet horen zeggen. Ik vind gewoon dat mensen hier in Nederland niet op hun luie kont moeten zitten en wachten tot ze geld van de hardwerkende burger even op kunnen hoesten!

• Cinthia

En als je nou eens depresief bent en het niet meer ziet zitten om aan het werk te gaan omdat deze zo fijne vooroordelende en beoordelende maatschappij je kapot gemaakt heeft.

Ben jij dakloos geweest heb jij ooit honger gehad????

Hou er rekening mee dat er ook nog mensen zijn die het in hun hoofd niet aan kunnen om te werken. En dat is niet zomaar,…. geloof me.

Doeg Cin