Hans

• Sander

waarom niet lieve Hans, we kunnen toch even goed vrienden worden, ik ben erg sociaal aangelegd zie je.

• Hans

Moeten anderen dat niet beoordelen?

• Sander

inderdaad ja, en de beoordeling is dus dat ik sociaal aangelegd ben, ik zie dus geen redenen meer om geen glansrijke vriendschap tegemoet te gaan.

• Hans

Ik bedoel dus, dat anderen dat hier moeten opschrijven, en niet, dat jij gaat zeggen, wat anderen vinden, hetgeen immers niet te controleren is.

• Sander

Hans toch, dat is toch geen start van een vriendschap. Ga nu toch niet meteen van het negatieve uit. Geef me je vertrouwen en wij zullen zegevieren!

• Hans

Wat is “negatief” in jouw ogen dan? Het gaat erom, dat je niet zelf op je eigen kwaliteiten gaat voorstaan, maar je laat voorstaan. Maar dat zijn dingen uit de oude doos voor je, uit de tijd, dat men nog een hoed afnam voor een dame en een cigaar niet met een aansteker aanstak, meneer Zwetslood.

• Sander

inderdaad, en toen was ik er nog niet lieve Hans, dus dat kun je mij moeilijk kwalijk nemen toch? vrienden?

• Hans

En studentje? Al referenties gevonden?

• Guido

Ik vindt hem wel sociaal, kun je van jou niet zeggen positieveling !!!

HAHAHAHA,

maak eens wat lol joh !!

:)

• Sander

je ontwijkt mijn vragen, nu kan ik je dat op jouw leeftijd natuurlijk niet al te kwalijk nemen, vrienden??