Hekel aan collega's

• Guido

hehe, weet je waarom ik doorga ?

Ik ben namenlijk niet zoals jullie, ik ben 28, heb genoeg ellende meegemaakt, heb al vroeg op eigen benen leren staan, niet van die beschermde pannekoeken zoals jullie, deze discussie is door kinderen om zeep geholpen, ow, en als je nu echt zo'n grote mond wilt hebben, kom dan ff naar Breda…

Dat is de reden dat ik zo doorge, wij in Breda houden niet op snapte ??

F*ck die taalfouten, maakt mij dat nou uit man, als ik maar geld verdien en een hoop mensen kan helpen, ik lach om jullie man, kinderen zijn altijd leuk…

Ik heb gewoon zin om deze discussie zo op te fokken dat ze ons eraf pleuren, maar dan begint de kleuterklas opnieuw…..

Groeten !!

• Lieveling

Wat een zielig typje is dit toch ? je kan niet gewoon een vraag beantwoorden of Eppo uit de brugklas ( ineens op een ander bord uit klas 2?????) heeft met zijn grote bekkie commentaar op iemand die zijn mening geeft, ik heb het idee dat het kereltje zelf niet veel op het net te doen heeft dan andere mensen lastig te vallen? Ik kan me niet voorstellen dat dat op school geleerd word aan ze en anders zou ik graag is met de betreffende docent die het ze leert een gesprekje aan willen gaan met het ukkeltje er bij ? wie weet leert ie daar nog wat van een goed gesprek over leerlingen tussen volwassenen kan wel leerzaam zijn. Laat iedereen toch is met rust en verstoor de onderwerpen is niet door je overal in te mengen waar je nog geen snars van snapt. Want als ik het zo lees zal meneer voorlopig nog wel op school uit te hoogte gaan doen dat word vast zo,n stuudje die tot zijn 30 ste op school blijft. Dat om zich te scholen en dan straks uit te roepen dat ie bepaalde banen niet doet omdat ie daar niet voor geschoold is.

Let wat meer op je eigen en laat ons werkende volwassenen is met rust. Doe gewoon je school en zeur niet.Guido schreef:

>

> Jij bent ECHT ARROGANT !!!

>

> @!#$ man, wordt jij niet ziek van je zelf ?????

>

> BAH BAH

>

> ik heb medelijden met je vrouw en kinderen !!!

• mrtelecom

Guido,

Ik vindt het wel grappig om dit allemaal te lezen. Iedereen weet precies waar het om gaat, dat het oplichting is en dergelijke en natuurlijk zitten ze met zijn allen op de werkeloos.startpagina.nl

Ja, tuurlijk ligt het allemaal aan de wereld dat ze nog steeds werkeloos zijn (ik heb exact zo'n discussie gevoerd op een ander werkeloze forum en je hoeft niet eens proberen deze mensen te overtuigen: Ze zijn al overtuigd dat de wereld wreed is en dat het niet aan hen ligt.

Jij weet wel dat ik me onder jou heb ingeschreven, toen in de ziektewet zat en inmiddels een heel knap inkomen heb zonder ook maar een mens op te lichten.

Maar ja, dat kan volgens de meesten hier niet, want alleen profiteurs verdienen geld, of niet soms. Ja, met die instelling kom je er nooit en te nimmer niet.

Aan de negatievelingen hier: Kopen jullie je kraslootjes en staatsloten maar en hoop op die manier maar rijk te worden (kijk, niemand noemt dat een pyramide terwijl er toch miljoenen hun centen kwijt zijn: raar he)

Aan de mensen die de moed nog niet hebben opgegeven iets van hun leven te maken: Neem een kijkje op http://www.mrtelecom.eu2me.net (ja, da's mijn site maar dat vindt guido best, want we helpen mekaar) en beslis voor jezelf. Vindt je het niks; prima, zie je er mogelijkheden in; neem dan contact op met een van ons en laat je voorlichten over de mogelijkheden. Maar wees van een ding zeker: Als je twijfelt wil ik je niet in mijn team: Ik ga mijn tijd niet verkwisten met losers!!

• Guido

Hey Rene !!

Ja ach, wat zal ik zeggen… sommige mensen gokken liever op een kapitaaltje…

Deze discussie is nog niets joh, ik zit op een paar forums, nou nou, die mensen weten het allemaal zo goed… en dat er nu ruim 80.000 europeanen geld mee verdienen gaat ze ook voorbij… en dat we ruim 800.000 klanten in europa hebben betekend ook dat we een SLECHT bedrijf zijn, iligaal vooral !!

Maar ja, mensen SCHRIJF JE ALLEMAAL in bij Rene, dan krijg ik geen gezeur meer dat ik mensen geld uit hun zak wilt trekken !

HAHAHAHAA, ze snappen het hele concept van het Relationship Marketing niet, en daar worden ze inderdaad boos om, men kan het denk ik niet hebben dat wij thuis zitten en goed geld verdienen, en zij zitten met een flut uitkering te hopen op betere tijden, terwijl men toch zou moeten weten dat je alleen goede tijden kunt krijgen door iets te ONDERNEMEN !!!, dus niet thuis zitten mopperen, maar gewoon iets gaan doen, voor een baas of voor jezelf, dat is de keuze die je moet maken….

Ikzelf zat zonder baan omdat ik 2 x een ingeklapte long had, ik KON niet meer 80 uur per week werken… de meeste van jullie zitten vrijwillig thuis !

DOE IETS MET JE LEVEN !!

ga naar:

www.guido.eu2me.net of

www.mrtelecom.eu2me.net of

www.linq.eu2me.net of

www.ros.eu2me.net of

www.marots.eu2me.net of

www.jboere.eu2me.net of

www.lemco.eu2me.net

of welke dan ook, MAAR DOE IETS !!!!!

Het HOEFT niet bij mij… alleen kan ik je vertellen dat ik je goeie support geef, maar dat doen al deze mensen, wij hebben NIETS aan mensen die denken slapend rijk te worden, NIETS aan mensen die starten en dan gaan zoeken naar een smoes omdat ze het niet geloven of denken dat het iligaal is…

Mensen met INZICHT, mensen met doorzettingskracht en een DOEL, die mensen helpen wij GRAAG !!!!

grt Guido Blaauw