Hey Rene !!
Ja ach, wat zal ik zeggen… sommige mensen gokken liever op een kapitaaltje…
Deze discussie is nog niets joh, ik zit op een paar forums, nou nou, die mensen weten het allemaal zo goed… en dat er nu ruim 80.000 europeanen geld mee verdienen gaat ze ook voorbij… en dat we ruim 800.000 klanten in europa hebben betekend ook dat we een SLECHT bedrijf zijn, iligaal vooral !!
Maar ja, mensen SCHRIJF JE ALLEMAAL in bij Rene, dan krijg ik geen gezeur meer dat ik mensen geld uit hun zak wilt trekken !
HAHAHAHAA, ze snappen het hele concept van het Relationship Marketing niet, en daar worden ze inderdaad boos om, men kan het denk ik niet hebben dat wij thuis zitten en goed geld verdienen, en zij zitten met een flut uitkering te hopen op betere tijden, terwijl men toch zou moeten weten dat je alleen goede tijden kunt krijgen door iets te ONDERNEMEN !!!, dus niet thuis zitten mopperen, maar gewoon iets gaan doen, voor een baas of voor jezelf, dat is de keuze die je moet maken….
Ikzelf zat zonder baan omdat ik 2 x een ingeklapte long had, ik KON niet meer 80 uur per week werken… de meeste van jullie zitten vrijwillig thuis !
DOE IETS MET JE LEVEN !!
ga naar:
www.guido.eu2me.net of
www.mrtelecom.eu2me.net of
www.linq.eu2me.net of
www.ros.eu2me.net of
www.marots.eu2me.net of
www.jboere.eu2me.net of
www.lemco.eu2me.net
of welke dan ook, MAAR DOE IETS !!!!!
Het HOEFT niet bij mij… alleen kan ik je vertellen dat ik je goeie support geef, maar dat doen al deze mensen, wij hebben NIETS aan mensen die denken slapend rijk te worden, NIETS aan mensen die starten en dan gaan zoeken naar een smoes omdat ze het niet geloven of denken dat het iligaal is…
Mensen met INZICHT, mensen met doorzettingskracht en een DOEL, die mensen helpen wij GRAAG !!!!
grt Guido Blaauw