Hekel aan collega's

• Ronald

Werken doe je alleen om het geld vind ik.

Dat gelu.l van sociale contacten en dat “moet toch wat doen?” is om van te kotsen.

Hoeveel mensen balen er elke dag niet van dat op kantoor alles zo is ingericht dat ze constant die e.ik.el of t.rut tegenover zich zien zitten omdat het zogenaamd zo prettig is!

En alsof dat al niet erg genoeg is moeten ze ook nog eens samen tijdens koffie-, lunch- en theepauzes. En maar doen alsof ze het zo fijn vinden. Alleen de mensen die hun bek constant open hebben vinden het fijn.

Dat oeverloos gezwets ook van een paar mensen die denken dat ze zo boeiend zijn. De meeste mensen heb ik nooit eens iets zinnigs horen zeggen tijdens het werk of pauzes. En die ja-knikkers dan!!

Ideaal zou een EIGEN werkplek krijg waarbij ik zo min mogelijk die &^%$#! sociale contacten heb.

Telefonisch klanten te woord staan doe ik wel graag en heb er geen problemen mee maar collega's kunnen me GESTOLEN worden. Ik HAAT ze echt!! Ze verrijken niet maar verarmen mijn leven.

Ik zou de hele dag nog liever tussen varkens zitten dan tussen mensen haha!

Zijn er meer mensen die er zo over denken?

• Hans

Je krijgt inderdaad mensen om je heen, met wie je meer tijd doorbrengt dan je vrienden, terwijl je ze zelf nooi zou kiezen als vriend. Door af en toe van functie te veranderen binnen het bedrijf voorkom je dat het een te grote sleur wordt. Wat ook helpt is de afschaffing van de vaste werkplek, zodat je kunt kiezen, bij wie je kunt kiezen.

De mensen, die denken heel boeiend te zijn, ken ik ook. Ik kan vaak net een geeuw onderdrukken.

In de pauzes ga ik altijd naar buiten en wie me liefheeft volgt me maar. Even alleen kan geen kwaad.

• cinthia

Ronald ik ben het met je eens!!!!!!

• Guido

Jij bent ECHT ARROGANT !!!

@!#$ man, wordt jij niet ziek van je zelf ?????

BAH BAH

ik heb medelijden met je vrouw en kinderen !!!

• Hans

Gewoon een advies, hoe je met het verschijnsel collegialiteit omgaat. Heel beste mensen, maar die je zelf nooit als vriend zou kiezen. Wat is daar arrogant aan, om daar op een gezonde manier mee om te gaan? Ik vind, dat je je wel op zeer kwalijke wijze manifesteert op dit prikbord.

• Guido

PARDON ???????

bekijk gewoon mijn eerste bericht, en bekijk dan jouw reacties ???????

Ik ben ZEER collegiaal, geloof me, ken jij een medewerker, die toevallig omdat hij er al langer mee bezig is, meer weet, en zich zelf voor 24 uur inzet voor zijn teamleden ??

G

Voor de rest verpesten mensen als jij forums als deze, hier zitten mensen niet op te wachten, op een systeem waarmee ze geld kunnen besparen, en ook nog eens geld kunnen verdienen WEL !

• Hans

Geen antwoord van echte Hans maar het wordt tijd dat iemand jou en die andere snol Sander eens gaat dwarszitten op dit forum want jullie zijn het die het hier verpesten. Vuile oplichter met je IK HEB WERK VOOR IEDEREEN !

Ik sla een stoephoer nog hoger aan dan jou dat je mensen 1000 gulden afhandig probeert te maken.

• Guido

Nou Nou…..

Ten eerste hoeft er NIEMAND aan mij te betalen, hoeven wij sowieso geen 1000 gulden te betalen, en is er voor mij NIETS aan de hand als er helemaal niemand wilt starten, AUB, gooi mij uit dit forum…

Grt Guido

• Guido

psssssst…..

Disclaimer www.guido.eu2me.net

Duidelijke regels…

Multi-Level-Marketing (MLM) en Relationship-Marketing zijn bekende en erkende vormen van Bedrijfs Marketing, en worden veel gebruikt, zowel nationaal als internationaal.

HET VERKOOPSYSTEEM WAAR WIJ MEE WERKEN, RELATIONSHIP MARKETING, HEEFT OP GEEN ENKELE WIJZE TE MAKEN MET DE ILLEGAAL VERKLAARDE EN DOOR DE WET VERBODEN PIRAMIDE SPELEN.

Piramidespelen zijn illegaal, misleidend en financieel risicovol.

Multi-level-marketing & Relationship Marketing worden vaak onterecht verward met piramidespelen, door gebrek aan de juiste kennis.

Multi-Level-Marketing is GEEN synoniem voor piramidespelen.

Multi-Level-Marketing en Relationship-marketing zijn legale lucratieve succesvolle manieren van marketing (indien op de juiste wijze ermee omgegaan wordt), waarbij men ongelimiteerd kan profiteren van het besturen en opzetten van eigen en andermans bedrijven.

Aangeraden wordt om goede objectieve informatie hierover te vinden, en te bestuderen, eer men beslist om in Multi-Level-Marketing of Relationship Marketing te stappen.

Lees meer over relationship- en Netwerkmarketing op onze pagina daarover.

Voor algemene vragen over MLM kunt u een e-mail sturen:

Uw naam:

Uw E-mail adres:

Uw telefoonnummer:

Uw vraag of opmerking:

BELANGRIJK:

Een promotor of deelnemer aan een handelsschema handelt in strijd met de wet als hij iemand probeert over te halen een betaling te doen door hem/haar voordelen te beloven indien die hij/zij anderen overtuigt om eveneens aan het schema deel te nemen.

LAAT U NIET MISLEIDEN DOOR BEWERINGEN DAT HOGE VERDIENSTEN GEMAKKELIJK TE BEREIKEN ZIJN !

• Guidodo

Pekelneus je hebt je laten kennen!!!

Je hebt verloren met …tig tegen 0.

Het enige waar we een beetje respect voor kunnen opbrengen is dat je door blijft gaan (wij vermoeden echter dat dat uit domheid is: vraag is jouw IQ hoger dan je schoenmaat? Je mag dat wat onder je linker en rechterschoen staat bij elkaar optellen)

De tekst uit dit bericht van jou valt op en wel om de volgende redenen:

1. Er staan geen taalfouten in,

2. De tekst is te kunstmatig,

3. Er zit geen emotie in terwijl we je al flink over de zeik hebben.

Poepie, zou je ons de teksten uit jouw contractje willen besparen. we begrijpen inmiddels dat jijzelf ook de dupe bent geworden van handige jongens. Had je beter op moeten letten op school. Met twee danslessen en een cursus broodbakken kom je er niet sukkel.

Guido blijf ons verrassen met je teksten en gebral maar laat ze eerst lezen door je oma zodat ze de ergste taalfouten eruit kan halen!

Kusjes van de hele klas!!

PS Ook al reageer je niet we weten dat je een massochist bent en AL deze berichten leest.

Corrigeer je zelfbeeld het is nog niet te laat.