Medewerker Interne dienst gezocht!

• flexibility Office

Wellicht een leuke baan om mee te beginnen. Het betreft voor medewerker interne dienst bij een woonstichting.

De medewerk onstersteunt de gebouwenbeheerder, postbehandelaars en archivaris bij alle voorkomende werkzaamheden. Nadruk ligt op logistieke processen, zoals postrondes en bestelling en opslag van kantoormateriaal.

Kennisniveau;

- MAVO / HAVO

- Automatiseringskennis Windows, Word, Excel

- aanvullende cursussen op het gebied van gebouwenbeheer, bedrijfshulpverlening en postkamerwerkzaamheden.

Voor meer informatie info@flexibility.nl.

• flexibility Office

De woningstichting is gevestigd in Amsterdam (overtoom / sloten)

• Hans

Oftewel: huismeester.

• tjis

Echt scherp van je Hans!

• Guido

Weer een misselike opmerking….

Gaat goed met jou man, JE MAAKT VEEL VRIENDEN ZO !!!

• Hans

Wat is er mis met een huismeester dan?

• Marga

Het is de manier waarop je het brengt, ‘ofwel: huismeester’ klinkt nogal denigrerend.Is het te min voor je? Zo komt het in ieder geval wel over.

• Hans

Nee, het gaat mij om de wijze van presenteren van de baan. Degene, die het zo noemt, doet eigenlijk, alsof het een scheldwoord is.

En voorts wil ik Guido op het hart drukken, dat als hij in de ene discussie niet de argumenten vindt om zijn stellingen te ondersteunen, niet moet proberen om in een oude verlopen discussie enigerlei vorm van gewin te halen. Het gaat mij om waarheidsvinding van het fenomeen mlm/piramidespelen.

• Guido

NIETS ????

zeg ik dat dan ?… ik begin jou een aardige freak te vinden weet je dat !

hehe

:)___~~~

• Marga

Ik ben het niet met je eens. Degene die de oproep geplaatst heeft, probeert het te presenteren als een leuke baan. En probeer ‘medewerker interne dienst’ maar eens als scheldwoord te gebruiken, dat valt nog niet mee. Ik ben bang dat dat weinig indruk maakt. Jij bent degene die de baan naar beneden probeert te halen.