hekel aan werk!

  • bas z

    Werken moet je om geld te verdienen,dat hebben we nodig om te leven.Dat weet iedereen,ja toch.Ik ben nu 23 en ben vrachtwagenchauffeur,ik werk me uit de naad en wat heb ik?Geld,hoop leuke spullen en geen tijd om het optemaken of het te gebruiken.Nou das leuk!

    Ik vind er geen ruk maar aan,aan werken.Je baas waardeerd je niet,onder je colegaas is het haat en nijd en als ik na een dag werken thuis kom(zo'n 12,13uur op een dag)heb ik het wel gehad en heb geen tijd meer voor me zelf,ook de weekeinden niet want zaterdag ook werken en zondag ben ik nog verrot.

    Het liefst zou ik nooit meer gaan werken,maar dat kan niet.

    dus ga ik maar weer een andere baan zoeken,wil wel trucker blijven want dat was mijn passie.Had ik nu maar mijn best op school gedaan,had ik nu niet zoveel uren hoeven werken………

    Groetjes van een werk hatende Bas Z

  • JvH

    Misschien hebben wij een oplossing voor uw probleem?

  • miepie

    inderdaad, geld heb je nodig. Je hebt gewoon pech gehad met je werkgever. Een goede werkgever, die je graag wil houden zorgt er wel voor dat het leuk voor je is. Advies: ga een ander baan zoeken. Let dan vooral op sfeer en collegialiteit.

  • Sundale

    Je bent nooit te oud om te leren

    miepie schreef:

    >

    > inderdaad, geld heb je nodig. Je hebt gewoon pech gehad met

    > je werkgever. Een goede werkgever, die je graag wil houden

    > zorgt er wel voor dat het leuk voor je is. Advies: ga een

    > ander baan zoeken. Let dan vooral op sfeer en collegialiteit.

  • Claude

    Hoe kun je als sollicitant de werksfeer en collegialiteit beoordelen?

  • Hans

    Door te vragen “mag ik eens kijken op de afdeling, waar ik zou komen te werken, als we tot zaken komen?”

  • Guido

    Ik heb wel iets voor je

    ;-))

    Grt Guido

  • Patrick

    Helemaal mee eens.

    Het maakt trouwens niet uit waar je komt, die collega's zijn toch overal hetzelfde.

    Misschien is het een iets leuker als het ander, maar nog steeds niet zoals je zou willen.

    En ook al mag je minder werken, geloof mij, dan is het nog steeds ***.

    Het leren zelf is leuk, maar daarna,…. succes.

    Zucht.

  • Joost

    jep, de meeste mensen hebben volgens mij een hekel aan hun werk,inclusief mezelf.

    Het wordt er van jongs af aan al ingestampt: ‘'wat voor werk vind je leuk?’' ik heb dat nooit begrepen want ik vind werken helemaal niet leuk.

    maar het moet gewoon.

    Wat je dan als je het mij vraagt het beste kan doen, (als je zon hekel aan je werk hebt) is zuiniger gaan leven, en parttime gaan werken. (moet een werkgever in principe accoord mee gaan)

  • Ton Zuur

    Zit je nog steeds op je luie reet?