Geld verdienen met je eigen auto?

• Reclameopuwauto.nl

Dat kan! Ga nu snel naar http://www.reclameopuwauto.nl voor meer informatie.

Met groet,

Reclameopuwauto.nl

• Hans

Ga eens na hoeveel tijd er in je eigen auto gaat zitten. Niet alleen de tijd, dat hij rijdt, maar ook de tijd, dat hij stilstaat. Hoeveel tijd moet je ervoor werken? Wat kost wassen en naar de garage brengen aan tijd? Kopen en verkopen etc.?

Dan kom je tot de conclusie, dat je er gezien de totale hoeveelheid erin gestoken tijd eigenlijk maar vijftien tot twintig kilometer per uur mee vooruitkomt. Als je met de trein gaat en één dag minder gaat werken, ben je minder tijd kwijt tegen hetzelfde besteedbare inkomen.

Deze redenering lijkt me lucratiever dan wat reclame op een auto.

• Reclameopuwauto.nl

Hallo Hans,

U heeft een interessant punt. Maar in de huidige maatschappij is de auto niet meer weg te denken. Dat is een feit. En als er dan mogelijkheden zijn om het autorijden goedkoper te kunnen maken, lijkt me dat alleen maar goed.

In reactie op uw stelling dat we beter met de trein kunnen gaan wil ik het volgende zeggen: als ze rijden zijn ze bijna nooit meer op tijd en een kaartje wordt steeds duurder.

Met groet,

Reclameopuwauto.nl

• Hans

De auto is heel goed weg te denken, alleen wil men dat de mensen wijsmaken. De prijs van een treinkaartje (ook zonder korting) is slechts een fractie van de kilometerprijs van de auto. De meeste treinen rijden op tijd en de meeste vertraagde treinen met een zeer kleine vertraging. Bovendien biedt de trein de mogelijkheid om te lezen, muziek te luisteren of na te denken en om andere mensen met andere ideeën te ontmoeten.

• Reclameopuwauto.nl

Hallo Hans,

Als we het echt willen kan inderdaad de auto weg. Dat is waar. De luxe met een eigen auto, u bepaald zelf waar en wanneer u komt en gaat, is een sterk argument van de meeste mensen.

Met groet,

Reclameopuwauto.nl

• Hans

De mensen voelen volgens mij intuïtief aan, dat ze een duur stuk speelgoed aangeschaft hebben, en verzinnen allerlei dingen, die ze met de auto kunnen doen. Waar een ander rustig thuisblijft om acht uur, bedenkt de rusteloze autobezitter, waar hij in die paar avonduurtjes nog naar toe kan gaan, overigens over door Verkeer en Waterstaat aangelegde en dus bepaalde routes.

Je bent rouwens nergens zo onvrij als in de auto. Alles wordt geregistreerd en je bent ook nog verplicht om met een uniek nummer rond te lopen.

• Reclameopuwauto.nl

Beste Hans,

“Ik bepaal zelf waar ik ga en sta met een auto.”

“Voor mijn gevoel is de aanschaf niet hoog, het onderhoud wel.”

“Ik gebruik de auto vooral zakelijk.”

Stellingen uit ons onderzoek binnen onze doelgroep.

Groet,

Reclameopuwauto.nl

• Guido

HANS, WAT BEN JIJ EEN KWAL, je verpest echt ELK onderwerp op dit Forum !!!

SUKKEL !

zo, nou weet je het !

Groeten Guido