ik ben de afgelopen week wat uitzendbureau's afgegaan waarbij ik bij 1 functie op gesprek kon komen maar dat is niks geworden en ik zie verder tot nu toe nog niet echt een vacature openstaan. weet er hier iemand toevallig iets?'in koog aan de zaan/zaandijk/zaandam? alkmaar kan misschien ook wel. de voorkeur gaat ook wel naar een baan met onregelmatige werktijden. niet alleen omdat dat savonds/snachts/in het weekend meer zou kunnen verdienen maar ook omdat ik het zelf wel fijn vind.in de verpleging heb je ook nachtdiensten maar bij de functies die ik gezien heb, heb je een opleiding nodig of is het maar voor een paar uurtjes. omdat ik op mezelf wil, heb ik een minimaal bedrag nodig, vandaar dat de baan ongeveer 32 uren minstens moet hebben. ik heb alleen een baantje voor de supermarkt gezien, misschien doe ik dat wel maar ik kijk eerst nog ff verder of er wat anders is.
ohja en nog iets: als ik bv een baan bij een televisieprogramma wil, wat voor opleiding zou ik daar dan voor kunnen doen? ik denk hierbij niet aan cameravrouw ofzo maar meer iets met het maken van het programma zelf. ik weet niet of je hier ook wel een opleiding voor nodig hebt