LEAVE ME ALONE

• Dhr. Levenloos

Het gebeurde ongeveer twee jaar geleden.

Iedereen vertelt me wat ik moet doen en als het erop aankomt, laten ze me

vallen als een baksteen. Ik vertrouw niemand meer !

Ik begin me steeds meer te verzetten en door mijn ervaring, ben ik erachter gekomen dat alles tegenwoordig alleen nog maar om geld draait.

Wil je me vertellen dat ik ongelijk heb ?

• henk

Ik ben altijd bij u tot het einde der tijden:

Mattheus 28:20

alles draait om God, richt je op Christus, niet op het leven zelf of carriere

• AG66

sorry maar wat is dit voor een gezeik?

• Ruud Hoofs

Lees een boek van Dale Carnegie, en je gaat anders denken en een andere kijk op de wereld.

Of zie http://members.home.nl/positief/home.html

• Inge

zoek werk sukkels.

• corsa

Mag ik een tip geven (dit gaat heel erg zweverig klinken, maar het helpt wel) Zet het negatieve om in het positieve. Nu komt de vraag hoe doe je dat. Geloof dat alles nut en zin heeft. Wanneer er iets vervelends gebeurd betekent dat niet dat het nix waard is, want je leert daarvan.

en verder Geloof In Jezelf!!!!!!!!!!! Jij bent belangrijk, Jij maakt of breekt je leven!!

• miepie

Een heel slecht advies ! God bestaat niet ! Je bestaat zelf.

En je moet het zelf doen.

• Hans

En het was in die dagen, Henk, dat Christus een cesarion (Romeinse munt) uit zijn zak opviste en tot zijn discipelen sprak: “Welke beeltenis staat op de keerzijde dezer munt?” “Die van de caesar, Meester,” zeiden ze in koor. “En daarom,” sprak Christus, “geef de keizer wat des keizers is.”

Doe dus naast je geloof in God je maatschappelijke plicht. Dat betekent, dat je normaal belasting betaalt en werkt, maar geen poging doet om de maatschappij te verbeteren, een hemel op aarde te maken. (Je mag natuurlijk wel je huis een onderhoudsbeurt geven of een zwerver 5 gulden geven.)

• elkin

Je hebt een trap onder je hol nodig!

Jíj hebt geluisterd naar die andere mensen!

Jíj bent degene die daar actie op heeft ondernomen!

Jíj bent degene die het zich aantrekt dat ze je ‘laten vallen’!

Je moet niet in iemand anders vertrouwen, maar in jezelf!

Je gaat je steeds meer verzetten…? Je bedoelt dat je er niets aan doet om je eigen situatie te veranderen. Pak je spullen, bepaal een doel en ga ervoor.

Dat alles tegenwoordig om geld draait… dat is jouw visie op dit moment. Je kunt die makkelijk veranderen door bijv. met andere mensen om te gaan, zelf maatschappelijk bewust werken en dit andere mensen op een positieve manier laten inspireren.

Lees als je zin hebt een gedicht ‘Wie’ door Rudyard Kipling. Als je zonodig een handleiding nodig hebt, gebruik deze dan als zodanig. Voor de rest is het interessant leesmateriaal.

• pierre

tjakka