Was de aap maar nooit uit de boom geklommen

• henk

In feite heeft darwin zich sculdig gemaakt aan mijn werkloosheid en de dood van 48 miljard mensen. wat 1 zo'n aap al niet uitmaakt voor je carriere

• Hans

Volgens mij moet je eens een RIAGG bezoeken, want je bent de hele tijd aan het orakelen, zonder dat je ingaat op reacties van anderen.

• renee

het gaat geloof ik niet erg lekker met je. kijk in de krant onder vacatures!!! maar ja als jij liever met je ongewassen baard gaat demonstreren tegen hard werkende mensen die jou onderhouden.dan kom je niet veel verder nee.MAAR SLAAP MORGEN MAAR LEKKER UIT HOOR VENTJE WIJ ZORGEN WEL VOOR JE

• henk

hey hans en renee, sukkels, dat kan niet, uitslapen want ik moet morgen werken, nu jullie weer. Ik moet een beetje proefdraaien. En hans ik reageer niet op jou omdat jij overal op reageert en continu weer een mening hebt over alles en nog wat. Laat dingen toch een keer voor wat ze zijn, niet altijd overal maar op reageren. Door jullie stomme gelul wordt de werkloosheid in stand gehouden. Stemrecht is een serieus goed, daar moet je net als met andere dingen secuur mee omgaan. Stemrecht is bedoeld als een collectief instrument om een gezamenlijke verantwoordelijkheid uit te dragen. Met dat zinloze gebrabbel kom je niet verder dan wat er 60 jaar geleden allemaal gebeurd is. Wordt toc eens volwassen.

• Hans

Als je die eerste zin onafhankelijk van mijn reactie hebt geplaatst, Renée, dan moet Henk echt iets aan zijn gemoedstoestand gaan doen, want ik heb hem in andere bewoordingen hetzelfde duidelijk gemaakt.

• Hans

Ik dacht, dat het wezen ener discussie was, dat mensen op elkaar reageren.