nog steeds op zoek

• O18

hallo

ik wil ff zeggen dat ik nog steeds op zoek ben naar een goedbetaalde baan. zie in het bericht van mij van 7 juni. ik heb al wat dingen geprobeerd maar dat is niks geworden of ik krijg geen bericht of heb het NOG niet gehad. ik heb wel een sollicitatieformulier van albert heijn, maar ik vrees dat dat voor full time niet genoeg verdiend als ik een huurwoning via de makelaar probeer te nemen. ik wil het bij de makelaar proberen omdat het bij woningnet(of hoe je het ook mag noemen) heel lang kan gaan duren en dat kan voor mij niet met goeie redenen.

ps: bij de vacatures van jonnie heb ik niks geschikts kunnen vinden helaas.

• New Life 4u

Hallo,

misschien dat ik je kan helpen aan een baan:

-inkomen naar eigen inzet (100,– tot 100.000,– p/m)

-eigen werktijden indeling

-trainingen volgen (zijn door het hele land)

laat eens wat van je horen

Jolanda

New Life 4u

• J v Haaften

Wij kunnen je wel een goedbetaalde baan aanbieden, waarin JIJ bepaalt wat je verdiend per maand. Interesse? Mail ons uw naam,adres,woonpl. en telefoonnr. door dan bellen wij u op.

• Hans

Bij Albert Heijn kun je echt niet meer verwachten dan net even boven het minimumloon. Er zijn ook kamers en goede sociale woningen. Zo zijn we allemaal begonnen.

• Hans

Dus de inzet kan fluctueren tussen 0,1 en 100 %? Komt niet echt geloofwaardig over.

• J v Haaften

Waarom is het ongeloofwaardig? Je wordt betaald naar je inzet, dus als je veel doet zul je sneller meer verdienen dan iemand die minder doet.

Misschien is het interessant om eens te horen hoe wij werken voor u met vooroordelen komt? Wij leggen het u graag uit.

• Hans

Jaja. De ene maand 100 gulden en de andere 100.000. Heb je wel gevoel voor verhoudingen?

• Hans

Geef gewoon je eigen nummer, dan belt ze jou op. Waar is de functieomschrijving?

• J v Haaften

hallo Hans, hoe je eraan komt weet ik niet, ik heb nooit gezegd dat 100.000 per maand mogelijk was. Punt 2 heb ik al contact gehad met haar. Punt 3 moet je niet mekkeren als je niet weet waar het over gaat. Of zou jij ook 4000 p/m willen bijverdienen

• O18

er zijn ook sociale huurwoningen maar die zijn veel moeilijker te krijgen hier en je moet zeer waarschijnlijk heel lang wachten voordat je er 1 krijgt.

die kamers…..ja dat zou ik nog eens kunnen proberen….maar 3 keer waren het kamers in een nare onverzorgde/oude buurt