bijstand

• karel

bijstandsuitkering dat is echt afzien. zeker als je daar al heel lang van moet leven. samen wonen kan niet want dan moet je partner je gaan onderhouden of moet je samen van het uiterste minumum moeten zien rond te komen. er zijn maar weinig mensen die als ze er niet zwart bijwerken kunnen genieten van een leven met een bijstandsuitkering en geloof mij er zijn heel veel mensen die door een geestelijke of lichaamelijke ziekte in de bijstand terecht zijn gekomen. die mensen gaan langzaam maar zeer zeker vereensamen en dan is het gewoon over met ze. ik gun dat niemand.

• Hans

Ik verdien bijna het dubbele en dat is al een giller, dus ik zou niet meer terug kunnen naar bijstandsniveau. Knap, dat je het kunt.

Zonder bijwerken gaat het inderdaad niet. Je moet toch ook eens nieuwe kleren kopen om te solliciteren of een goede computer om bij te blijven. Je kunt ja moeilijk met gaten in je kleren verkondigen, dat je WP51 zo geweldig beheerst.

• karel

hans, dank je ik heb best mazzel dat mijn broer me toestaat om vaak bij hem thuis achter zijn pc te zitten, heb ik toch nog wat te doen. groetjes.

• henk

erg aangrijpend wat je zegt karel