werk voor 12 uur gezocht

• boek

Zoek werk voor twaalf uur ben momenteel bezig met 20 uur boekhouden , maar zit de hele dag achter de pc in een klein bedrijf “echt niet leuk ”zou graag wat met mensen willen doen

,winkel ,of mensen helpen met iets " horeca ,

geen zieke of oude mensen" zoek het in omg Gooi en Adam ..

het boekhouden doe ik nu een jaar ,met behoud van uitkering . maar moet nog even volhouden omdat ik me laaste diploma ook wil halen .in deze periode kan ik alleen ex de btw werken dus als iemand wat weet voor me hoor ik het graag

groetjes boekie 30

• Herman Blok

Ik heb een uitdaging voor jou.

• Marije

hoi, ik heb een leuk iets voor je denk ik. je kunt het thuis doen, je eigen uren bepalen en zo veel verdienen als je zelf wilt. de investering is 40 gulden, de verdiensten zijn minstens 111.100 gulden. heb je er intresse voor mail me dan.

groetjes marije

• Hans

Probeer eerst eens alle finesses van het boekhouden te weten te komen en zie, hoe het veel leuker wordt, voordat je overhaast vlucht in iets anders, wat ook zijn schaduwkanten heeft. Trouwens zieke en oude mensen zijn ook volwaardige mensen, waarvan we veel kunnen leren, dus je doet jezelf te kort als je deze uitsluit.

• Hans

40 in binaire code, hahaha! Maar dan zou ze 10.100 terugkrijgen, niet zoveel, maar toch de moeite waard.