Ik wilde even zeggen tegen de mensen die altijd zitten te zeuren dat ze geen baan kunnen vinden dat dat heus meevalt!!! Het is echt een kwestie van goed zoeken neem een voorbeeld aan mij .Ik ben dan 16 jaar en wilde beginnen met werken..ik was al heel lang op zoek naar de baan die ik heel graag wilde heben:danslerares. Als 16jarige kom je eigenlijk daarmee nergens aan de bak en al helemaal niet met zo'n jonge leeftijd..Maar goed..ik heb gezocht en gezocht en vond op een gegeven moment een sportschool waar ze een nieuwe streetdance-lerares zochten,,na veel advies van mensen om het niet te doen ben ik er toch op afgestapt en heb gezegd dat ik graag wilde reageren..als eerste keek de baas mij raar aan maar wilde later toch zien wat ik kon..ik vertelde haar dat ik al sinds mijn 6e danste en ze wilde mij zien dansen..ik heb toen 1 uurtje lesgegeven en hoorde de dag erna dat ik de baan had!!! Dit was echt een droom om geld te kunnen verdienen met je passie.!!! Dus eigenlijk wil ik hiermee zeggen dat er voor iedereen wel een baan is, als je maar hard genoeg zoekt!! En al helemaal hier in nederland zijn er de laatste tijd zoveel banen vrij!!
Jullie zullen allemaal wel zeggen wat weet een 16jarige er nou van maar je kunt het ook zien als: “ als het een 16jarige al lukt..dan moet het mij toch ook lukken?”
liefs, joan