langdurig werklozen

• Dzjiel

Ik ben van mening dat langdurig werklozen verplicht moet worden gesteld om in overheidsdienst werk te verrichten.

Werklozen maken zich er naar mijn mening vaak te gemakkelijk vanaf. De bereidheid om te werken is, een enkele uitzondering daargelaten, ver te zoeken.

• Rob (girogluur)

Dat is jouw mening, jij bent dan ook dom, daar kan je niets aan doen, zo werd je geboren en zo ga je ook weer naar gene zijde.

• ~~~~

Dat maken die nazi`s van de ab`s er zelf naar !!!!!!!!

• ~~~~

Die arbeidsburo`s met hun, eerst een cursus baasje briefje schrijven

van een week of acht.

Zo wordt je eerst murm gemaakt, en overal heen gestuurt.

Van het kastje naar de muur.

Zo houdt hun baan stand en heb jij nog niks.

Het is maar in welke hoek je de camera plaatst!!!!!!!!!!!!

~~~~

• frits-joop

Ja je hebt gelijk glazuur.

Dzjiel is heel dom. hij aan het werk gaat en daardoor betaald hij voor mensen die de hele nacht kunnen surfen, omdat ze de volgende dag lekker kunnen uitslapen!!

Nou nou ik zou heel trots op mijzelf zijn !!

UITVRETER

Frits-Joop de Vlieger

• Wim

Je draait de zaak om! Je hebt dus een vijandsbeeld gecreeerd van de mensen die je aan werk WILLEN helpen.

Dat zegt genoeg over jezelf.

• Hans

We beoordelen het systeem van arbeidsvoorziening op hun merites en het resultaat is gewoon bedroevend. Daarvoor hoef ik niet te vervallen in clichés, zoals dat dat meer over jezelf zou zeggen.

• Rob (girogluur)

Je hebt gelijk en, het mag eigenlijk niet gezegt worden, in mijn geval had ik steeds allochtonen die mij gingen vertellen wat ik moest gaan doen. Okay , het zijn ook mensen maar ik had toch steeds weer een rare smaak in mijn mond. Overigens voor diefrits-joop, ik was klaar met mijn boekhouding over de effectenhandel van die dag vandaar dat ik nog zo laat op was.

• micheal

ja rob (girogluur) die allochtonen van tegenwoordig zijn hooggeschoold dus terecht dat ze jou moeten vertellen wat je moet doen. Want ze weten meer dan jij op dat gebied en ben jij lekker verplicht hun instructie te volgen, anders ga je de deur uit. hihihihihih. want ja ik zelf heb steeds minder zin om verder te gaan studeren en werk op dit moment ook bij een bedrijf in amsterdam en onze directeur daar is ook een allochtoon dus. Ik moet ook iedere dag eenbeetje slijmen maar ah hoort erbij toch. en voor mij is het geen probleem ik vind die allochtonen zeer lieve en vriendelijke mensen.!!! dus ik heb er geen problemen mee!!!!!

• Kim

Rob is een smerig profiteur, optiefen met dat soort mensen!!

Mensen zoals Rob zijn een kankergezwel voor de Nederlandse samenleving!!