Forever Living Products

• Stefan & Jacolien

Geachte geïnteresseerden,

Wie vind er niets belangrijker dan zijn eigen gezondheid en waar geven we niets liever geld aan uit? Zou het niet nog mooier zijn om je eigen gezondheid en die van anderen te kunnen verbeteren?

Natuurlijk denkt u JA! maar wat heeft dat met geld verdienen te maken? Dat zal ik u uitleggen:

Het bedrijf waar ik voor werk “Forever Living Products” bied ons de ultieme kans om middels de alom bekende network-marketing manier een aardige bij/hoofd-verdienste te genereren.

En nu is er de kans en het moment om geïnteresseerd te raken!!!

Want Rolf Kipp, de nummer 1 van Europa, die ondertussen in 5 jaar al een inkomen heeft gegenereerd van minstens 1 miljoen gulden per jaar, heeft zijn interresse in Nederland gevonden om ook hier zijn gegarandeerd werkend concept in te gaan voeren.

Wilt ook u hieraan mee werken om zodoende over een paar jaar vrij en onafhankelijk te kunnen zijn?

Stuur ons dan snel een mail en wij zullen u uitleggen hoe ook u uw wensen en dromen kunt waar maken.

Uiteindelijk willen we toch allemaal onze gezondheid en inkomen een beter resultaat geven.

We hopen u snel in het echt te mogen ontmoeten!

• Hans

Als je zo met anderen begaan bent, zoals je in regel drie van je betoog stelt, waarom vraag je je dan niet af, wie er op jouw marketingpraatje zit te wachten?

Hoe weet jij wat anderen denken? Als ik nou eens “nee” denk. Ik vind het welzijn van dieren ook wel eens belangrijker dan mijn gezondheid of het bijbelse woord om geen bloed tot je te nemen. Dus geen bloedtransfusie bijvoorbeeld. Niet iedereen denkt zoals jou. Het doelgroepenbeleid in de marketing is passé, jongeman.

“Forever living”? Niemand blijft eeuwig leven, we gaan allemaal een keer dood, dus dat is al misleiding.

Als die Rolf Kip de nummer één van Europa (van de Oeral tot IJsland en van de Rots van Gibralatar tot Spitsbergen) is, dan vind ik het wel vreemd, dat ik hem niet ken en bijvoorbeeld wel Nina Brink, die zeker geen nummer één is.

Cor Boonstra verdient zes miljoen, dus in dat opzicht is hij ook geen nummer één.

“Heeft zijn interesse in Nederland gevonden.” Vreemd, ik weet waar ik in geïnteresseerd ben, dat hoef ik niet te vinden.

Gegarandeerd? Niets is gegarandeerd, zelfs je pensioen en je saldo op je betaalrekening niet. Als morgen alle klanten tegelijk hun saldo komen opnemen, dan gaan er velen toch mooi met lege handen naar huis, en als alle mensen voor eeuwig leven, zoals je stelt in de naamgeving van je product, krijg jij geen pensioen meer.

Vrij en onafhankelijk? Ik ben toch afhankelijk van de productie van je product. Als het geen succes wordt (wat heel reëel is), dan moet ik een andere baan zoeken. Als het wel een succes wordt, ben ik van de bakker afhankelijk voor mijn brood. Als hij het niet wil bakken voor me, ook al geef ik hem een miljoen, ben ik nergens. Mensen zijn afhankelijk van elkaar, zo is het nou eenmaal jongen.

“Stuur ons dan snel een mail en wij zullen u uitleggen hoe ook u uw wensen en dromen kunt waar maken.”

Dat vind ik een boude bewering, als je niet weet, wat mijn dromen en wensen zijn.

Je geeft geen emailadres, dus hoe moeten we je mailen?

Tenslotte beschrijf je het product niet. Is het een zalf, een vloeistof, een pil? Mogen we voorzichtig concluderen, dat het om gebakken lucht gaat?

• Stefan en Jacolien

Beste Hans,

Het is jammer dat jij er zo over denkt

De kansen in dit bedrijf om te verdienen als bijverdienste of zelfs hoofdverdienste liggen voor iedereen gelijk.

Network marketing is voor velen nog een nieuwe vorm om een inkomen te genereren, maar een wel heel prettige en zeker geen moeilijke manier. De enige vereiste is inzet.

Wat Forever Living Products doet is het verkopen van gezonde en goede producten van Aloe Vera. Met name is het goed voor de gezondheid zelf en het fijne ervan is dat we er ook nog een inkomen mee kunnen presteren.

Om hier meer informatie over te krijgen, zal men ons toch beter een email kunnen sturen, deze stond ook bovenin vermeld. Onze excuses als dit onduidelijk vermeld stond. Bij deze zullen we hem nog eens noemen.

Een mail kan dus gestuurd worden naar stefan_jacolien@adres.nl, wij zorgen ervoor dat u meer informatie krijgt over hetgeen wij voor u kunnen betekenen.

• Marcel

Hans,jongen, wat een lang bericht.Ik volsta met;“ mlm sucks”.

• Shakyspear

Een kans voor iedereen die eerst met geld over de brug moet komen zeker.

Hahahahahahaha…..!!!!!!

En Hans kerel;

klap klap klap klap en APPLAUS!!!!!!!!!

Goed slotpleidooi,

Annemarie