Geld verdienen !!

• Hans

Hoi allemaal !

Ik kreeg laatst een heel leuk mailtje binnen, het ging over makkelijk en snel geld verdienen. Dit werkte echt, ik ben net bezig ( 3dagen) en ik heb al fl 110,-. En hiervoor hoef je alleen maar een paar mailtjes naar je vrienden/kennissen te sturen.

Als je geintereseerd bent kun je om informatie naar me mailen: verdiengeld121@hotmail.com

je krijgt dan een brief toegestuurd waarin staat hoe het werkt.

• Hans

Waarom wil je dat dan? Ik wil mijn geld verdienen, niet krijgen. Het werkt in de beginfase, omdat logistische groei dan lijkt op exponentiële.

De eerste levert twee nieuwe op, die twee vier enzovoort en die weer acht. Maar de kans, dat je mensen treft, die nog geen deelnemer zijn gaat heel onopgemerkt van één af en met die kans moet je het aantal aan te brengen mensen vermenigvuldigen en dat is waar die piramidespelen zo gigantisch mis lopen. Voor mij werkt iets pas, als het op de lange duur werkt. Als je er je pensioeninkomen op zou kunnen bouwen.

Ik zou dus zeggen: leg het eens voor aan je pensioenfonds, als het zo lucratief is en kijk eens wat zij daar antwoorden.

• Rob (girogluur)

Koop effecten, maar dan wel oppassen dat ze niet in je giro's gluren!