hoe kan het??!!!!!

• suzanne

hoe kan het toch…..

Wij, Eurostar services uit Veghel hebben al enige tijd een vacature openstaan. Toch is er niet aan personeel te komen.

Dus ben jij op zoek naar een baan, Ik zou niet weten hoe ik de functie precies moet omschrijven, het hangt een beetje in het midden van intercidente tot algemeen administratief medewerkster (MBO werk en denkniveau)

Over ons………

Onder ons dak huist een detacherings/uitzendbureau, een assuratiekantoor, een hypotheekwinkel, een tolk/vertaal bureau en een reisbureau.

Samen vormen wij een dienstverlenend bedrijf cq. service winkel.

Je vaste stek zou dus intercidente zijn, maar het kan ook gebeuren dat je een reisje boekt voor iemand of het te vertalen stuk even moet doornemen met iemand, een mailing gaat verspreiden of iemand een kopje koffie geeft, facturen maakt, offertes uitwerkt enz enz…..

Vrolijk, gemotiveerd en team-spirit zijn het belangrijkste de rest kan je worden

aangeleerd.

• Ron

Beste Suzanne,

Hoe het kan? Ik ben geen sollicitant (veels te oud) maar ik kan me goed voorstellen waarom jij die vacature niet vervuld krijgt…. Het meest flitsende aspect dat je noemt is een reisje boeken ….voor iemand anders…Wat je zoekt is een manusje-van-alles die bovendien nog een MBO opleiding gehad moet hebben…en dan voor de koffie moet zorgen…. Vooruitzichten: 0

Het enige dat deze baan aantrekkelijk zou maken is een uitstekend salaris en heel goede secondaire arbeidsvoorwaarden…. Maar dat noem je niet….

Wil je dit baantje echt vervuld krijgen dan moet je gaan denken aan deeltijdwerkers. 2 herintredende vrouwen b.v.

• Peter

Ja, Veghel. Dat ligt ook op de heide. En er komt geen trein. Ben je al een hoop van je loon kwijt aan zo'n stinkend benzinemonster.

Maar er valt natuurlijk over een salaris te onderhandelen. Ik ben wel een HBO'er, dus iets duurder, maar ik kan ook een meerwaarde zijn voor het bedrijf. Ik wil een brutojaarsalaris van Æ’ 60.000 en een pensioenregeling op basis van het eindloonsysteem met de mogelijkheid vroegpensioen op te bouwen.

Mij lijkt het niet moeilijk om zo iemand te vinden.

Gezien de omvang en de breedheid van de functieomschrijving lijkt me dit een mooi eisenpakket. Ik heb ervaring met computers, m.n. Acces (databases maken) en met pensioenen.

• Peter

Nou, het maakt niet uit, dat de functie nog niet ingevuld is, maar gaandeweg mijn loopbaan zou ik de functie mede gestalte willen geven. Ik wil best leren, hoe een reisje te boeken en al die andere verschillende dingen. Als ik dan later doorgroei in het bedriijf, weet ik tenminste voldoende van de inhoud. Deeltijd is wat mij betreft onbespreekbaar.

• suzanne

gelukkig hebben we de functie reeds perfect in kunnen vullen met iemand die zelf ook op de heide woont, desondanks dank jullie wel voor de reacties en de tips

groetjes Suzanne

• Peter

Wat verdient hij?

• India~

Het is ‘intercedente’ i.p.v. ‘intercidente’.

• jopie

geen 60.000 bruto!

• Hans

Vind je dat veel dan. Ik vind het niks. Als je een auto, een huis, een vrouw en twee kinderen hebt, is het zo weg.

• jopie

ja dat begrijp ik ja, maar voor die functie is het een te hoog bedrag!